Screenforce Finlandin toimijat:
Kirjasuositukset:
- Attention Economy (Karen Nelson-Field)
- Effective in Context (Les Binet and Peter Field) »
- How not to Plan: 66 ways to screw it up (Les Binet, Sarah Carter) »
- Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow (Wim Vermeulen) »
- Eat Your Greens (Wiemer Snijders) »
- Lemon (Orlando Wood, System 1/ IPA).
Muut hyödylliset linkit:
- EGTA (European Group of Television Advertising):http://www.egta.com/
- Global TV Deck »
- Thinkbox (UK): https://www.thinkbox.tv/
- Screenforce Saksa: https://www.screenforce.de/
- Finnpanel: Suomen katsojaraportointi (TV-mittaritukimus) »
- Freewheel: Freewheel Council for Premium Video »
- TNS Kantar: Mediamainonnan muutokset »
- Voitto -kilpailu: https://www.voittokilpailu.fi/
Viewability opas (IAB)
Oppaan tavoitteena on kiteyttää lukijalle, mistä online-mainonnan näkyvyydessä on kyse ja millaista kehitystyötä mainonnan toimiala viewabilityn suhteen on tekemässä.
Ohjelmallisen ostamisen opas (IAB)
Oppaaseen on koottu niin ostajien kuin myyjienkin näkövinkkelit siihen, millaisia asioita ohjelmallisessa ostamisessa tulisi ottaa huomioon.
Ota mediajargoni haltuun — termi kerrallaan (MTV)
Lataa opas mainonnan, median ja markkinoinnin keskeiseen sanastoon.
Lataa opas