Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla tv-alan ajankohtaisista aiheista. Tietoa ovat jakamassa median ja mainonnan terävimmät päättäjät ja asiantuntijat.
 
Kuulemme webinaarissa Warner Bros. Discoveryn pohjoismaisen toimitusjohtajan Christina Sulebakkin ajankohtaisia ajatuksia suoratoiston asemasta ja kehityksestä, MTV:n Insight Manager Matilda Viteli avaa, miten tv-mainonta vaikuttaa brändimittareihin ja miten mainonnan ominaisuudet vaikuttavat ostoprosessin eri vaiheisiin sekä mainonnan muistamiseen ja Sanomalta televisiojohtaja Ville Toivonen kertoo yhtiön sisältöstrategiasta, millä perustein mitäkäkin sisältöä julkaistaan milläkin alustalla. Kuinka tärkeää on tarinan merkitys mainonnassa? Siitä luvassa asiaa Directors Guildin toimitusjohtaja Juha-Matti Niemiseltä. Lidlin luova päällikkö Christian Saukkola vuorostaan raottaa Lidlin liikuvan kuvan strategiaa ja datan merkityksestä liikkuvan kuvan suunnittelussa. Tuore agenda ohessa!
 

Aika: 23.5.2024
Paikka: Zoom-webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30

 

9.00–9.20        Televisiomarkkinan kehitys & trendit. Anna Lujanen, Screenforce Finland

9.20–9.40          Millaisia brändillisiä tuloksia tv-mainonnan kampanjat ovat tuottaneet Suomen markkinalla. 
                                Matilda Viteli, MTV

9.40–10.00       Sanoman sisältöstrategia. Ville Toivonen, Sanoma

10.00–10.25    Big year for streaming. Christina Sulebakk, Warner Bros. Discovery

10.25–10.45     Voitto-kilpailun vuoden tuotantoyhtiö: Tarinan merkitys mainonnassa. Juha-Matti Nieminen, Directors Guild

10.45–11.05      Lidlin liikkuvan kuvan strategia.  Christian Saukkola, Lidl

Tilaisuus loppuu viimeistään 11.20

 

Ilmoittaudu koulutukseen tästä

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!