Uusi SpotOn-mittaus tuottaa pian Suomessa tv- ja videomainonnan kampanjoille yhteismitalliset tunnusluvut. Yhteismitallistamisen ansiosta mainonnan raportointi tehostuu merkittävästi.
Mittausasiantuntija Richard Marks laati Screenforcelle yleiskatsauksen, jossa hän kertoo oman näkemyksensä videon yhteismitallisuuden globaaleista trendeistä ja siitä, miten Suomen SpotOn-mainonnan mittaus asettuu laajempaan kuvaan. Marksilla on alalta yli 35 vuoden kansainvälinen kokemus. Julkaisu on tarkoitettu niin mittauksen asiantuntijoille kuin mainostajille ja mediatoimistoille.
Lukemisen tukena kannattaa hyödyntää Screenforcen päivitettyä mainosalan sanastoa.
Lataa koko raportti tiedostona (saapuu sähköpostiin)
Screenforce
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.