Aiemmin Screenforce Day -nimellä tunnettu tapahtuma on saanut uuden ilmeen ja nimen ja kaupallisen television suurin ja merkittävin tapahtuma kulkee jatkossa nimellä Television Taika. Päivän tähtipuhujana kuullaan Peter Fieldiä television vaikuttavuudesta.
Hyppää mukaan 24.10. klo 9 aamupäivän mittaiseen suoraan lähetykseen ja pääset kuuntelemaan asiaa tv-alan kiinnostavimmista aiheista! 

Luvassa on sukellus alan ajankohtaisiin aiheisiin kuten median eettisyyteen ja vastuullisuuteen sekä tv-mainonnan yhteismitallisuuteen ja huomiomitallisuuteen (attention). Kuulemme television vaikuttavuudesta ja kurkistamme alan tulevaisuuden trendeihin ja mahdollisuuksiin. 

Tapahtuman sisällöstä vastaavat kansainväliset ja kotimaiset mainonnan ja markkinoinnin tunnetut asiantuntijat. Yksi päivän nimekkäimmistä asiantuntijoista, markkinoinnin ”superguru”, Peter Field tuo lähetykseen ajankohtaista kansainvälistä tietoa mainonnan vaikuttavuudesta. Havas Media Networkin Jonathan Waite avaa omassa puheessaan huomiomittauksen (attention)tilannetta globaalilla tasolla sekä tarjoilee aiheesta  tuoreinta tutkimusdataa.

Lue lisää ja tutustu tästä tapahtuman agendaan ja puhujien esittelyihin. 
 
Muista varata oma paikkasi syksyn kiinnostavimpaan kaupallisen television live-lähetykseen.

 

 

 


 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!