Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Televisio -ala pyrkii vastuulliseen toimintaan 

Vastuullisuus on iso aihe ja kysymys, ja kuulijasta riippuu, miten laajasti asian ymmärtää. Screenforce Finland on tässä koosteessa pyrkinyt kiteyttämään mitä alalla tehdään jo nyt ympäristövastuun,...

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 9/2023

Tv-maailmaa ovat puhuttaneet tässä syksyn alussa niin huomiomittaus kuin yhteismitallisuus. Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta.

Nämä mainokset ja mainostajat muistetaan

Markkinointialan toimijat kokosivat mainoselokuvien helmet

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 8/2023

Tv-maailmaa ovat puhuttaneet tänä kesänä monipuolisesti niin CTV kuin FAST-kanavat. Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta.

Päivitä tietosi television ja videon mittaamisesta!

Päivitä tietosi television ja videon mittaamisesta!

Screenforce Day 2023 -tapahtuman yksi kansainvälisistä vieraista oli Research the Median Richard Marks, joka puhui siitä, mitä mainonnan...

Markkinointi on investointi, ei kuluerä – makrotrendeillä merkittävä vaikutus mainosbudjetteihin

Makrotalouden trendit vaikuttavat vahvasti mainonnan budjetteihin ja siksi myös markkinoinnissa täytyy osata puhua talousosaston kanssa samaa kieltä. Mitä maailmantilanteesta kannattaa tietää juuri...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!