Suodata sisältö aiheen mukaan
Vuosi 2023 päättyy ja on aika julkaista kuukausittainen katsaus uusimpien uutisten kera! Juhlapyhien evääksi esittelemme yhteenvedon viimeisten viikkojen ajankohtaisista asioista.
Mitä näkyy horisontissa? Listaamme muutamia aiheita, mitä ainakin Screenforce tulee ensi vuonna käsittelemään kiinnostavina aiheina.
Nyt on vuoden ihanin aika televisiossa - juhlakauden aikana brändit ja mainosten tekijät panostavat tunnerikkaisiin ja mieleenpainuviin brändikampanjoihin. Mainonnan vaikuttavuuden saavuttaminen...
Lokakuussa käynnistynyt MediaGuru pyrkii tehostamaan kotimaisia mediainvestointeja. Hankkeessa tuotettavat sertifikaatit auttavat rekrytoijia tunnistamaan eri mediaryhmien huippuosaajat jo...
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Auta meitä kehittymään...
Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta. Jaamme taas television kiehtovan maailman kiinnostavimmat tutkimukset, artikkelit ja pocastit, joihin olemme törmänneet viime aikoina.
Maailman TV-päivää vietetään tänä vuonna tiistaina 21.11.2023
Maailman televisiopäivän 27. kerran järjestettävän tapahtuman painopisteenä on saavutettavuus ja television sitoutuminen siihen, että se...