Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.
voitto-palkinto

Voitto 2018 –kilpailun Grand Prix –voittaja on Lidl Suomi

Lehdistötiedote – Julkaisuvapaa 7.3.2019 klo 22.00

Screenforce Showroom

Screenforce Showroom – save the dates

Tervetuloa nopeasti kehittyvään TV-maailmaan! Screenforce Showroom on maksuton koulutus mediatoimistojen, mainostajien sekä TV-alan työntekijöille. Aamupäivän kestävässä koulutustilaisuudessa pääset...

Bookbeat

Bookbeat loi kuuluvan kampanjan TV-mainonnalla

  • Bookbeat halusi lisätä tietoisuutta brändistä. 
  • Tämä oli heidän ensimmäinen TV-kampanjansa Iso-Britanniassa.
  • Kampanjan ansiosta tietoisuus ja tilausta harkitsevien kuluttajien määrä lisääntyivät...

Novelle_Elaman_Janoon_C-2

Kauden parhaat sekunnit 3/2018 voittaja: Hartwall Novelle – Elämän janoon

Tuomaristo piti erityisesti voittajafilmin uudenlaisesta kerrontatavasta. Luovan suunnittelun pohjana käytettiin kyselyä suomalaisten haaveista.

screenforce-general-image-8-1920px

Mainostaja: Ethän maksa mainoksesta, jota kukaan ei katso?

Finnpanelin TV-vuositilaisuus keräsi jälleen tuvan täyteen väkeä Tennispalatsiin. Isoin uutinen oli, että TV:n parissa vietetty aika kasvaa: viime vuonna suomalaiset viettivät TV-ruudun äärellä ...

voitto-palkinto

Parhaat Sekunnit – uusi nimi, uudet säännöt ja lisää näkyvyyttä

Vuodesta 1994 asti tv-mainontaa palkinnut Kauden Parhaat Sekunnit -kilpailu uudistuu vuosittaiseksiParhaat Sekunnit-kilpailuksi. Uudistuksen myötä kilpailu nostaa valokeilaan Suomen 15 parasta...

Case-Oikotie-Header

Case Oikotie: Tunnettuutta lisäämällä markkinajohtajaksi

Numeeristen tavoitteiden lisäksi Oikotie onnistui monimediaisen kampanjan avulla luomaan ainutlaatuisen ja ilmiömäisen Kun aika on -konseptin.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!