Suodata sisältö aiheen mukaan
Fazer sai tänä vuonna Voitto-gaalan myöntämän Vuoden mainostaja -tunnustuksen. Kyselimme Fazer Makeisten markkinointijohtaja Risto Kalstalta, miten TV-mainontaa oikein on hyödynnetty.
Egta ja the Global TV Group julkaisivat yhdessä TV-alan peruskirjan, joka luo kansainväliset standardit kansainväliselle mittaamiselle, datan läpinäkyvyydelle ja vastuullisuudelle.
Screenforcen Showroom -koulutus 4.9.2019 keskittyi TV-mainonnan uusiin tuuliin ja tuoreisiin keisseihin. Väkeä oli tuvan täydeltä ja jonotuslistakin oli pitkä. Tässä pieni kooste koulutuksen annista.
Kuinka monta euroa liikevaihtoa saa eri medioihin sijoitetulla eurolla? Mikä panostus tuo myyntiä lyhyellä ja mikä pitkällä aikavälillä?
Thinkbox on ollut mainonnan tehokkuuden mestari jo pitkään – se on teettänyt useita palkittuja tutkimuksia, jotka ovat tarjonneet mainostajille todisteita investointien tarpeellisuudesta.
Finnpanel julkaisee nyt katselutietoa myös mtv-palvelun, Ruudun sekä Yle Areenan katsotuimmista ohjelmista. Listat päivittyvät joka päivä ja niissä tarkastellaan älytelkkarin, tietokoneen, tabletin...
AJANKOHTAISTA TV-MAINONNASTA AMMATTILAISILLE: Screenforce Showroom laajenee nyt TV-mainonnan perusteista palvelemaan myös laajemmin. Seminaari keskittyy ammattilaisten tarpeisiin parantaa osaamistaan...