Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

TV-vuositilaisuus: Total TV -mittaus muutti kärkilistat

Tuoreet mittaustulokset kertovat, että televisiota katselee päivittäin 66 % suomalaisista ja viikossa 87 % väestöstä. Luvut ilmenevät Finnpanelin tuoreista TV-katselutilastoistavuonna 2019....

Screenforce Finlandin uusi hallitus kokoontui

Screenforce Finlandin hallitus kokoontui nyt tammikuussa 2020 ensimmäistä kertaa hieman uudistetulla kokoonpanolla, ja uudet jäsenet vihittiin heti alusta uusiin suunnitelmiin. Sanoma Media Finlandin...

Screenforce Finland -tiimi vahvistuu TV-alan konkarilla

Pitkän uran median ja erityisesti television parissa tehnyt Ebba Erolin on aloittanut  Screenforce Finlandin projektikoordinaattorina.

Tutkimus (Demand Generator): TV-mainonta toi parhaan tuoton pitkällä aikavälillä

Televisiomainonta tuottaa pitkällä aikavälillä parhaan tuloksen. Tämä käy ilmi Britannian televisiomainontaa edustavan Thinkboxin tutkimuksesta, jossa tutkittiin 50 brändin 1,4 miljardin punnan...

Parhaita joulumainoksia Suomesta

Joulumusiikin sesonki on huipussaan. Samat klassikot soivat joka nurkassa,ja perheet kokoontuvat rauhalliseen joulunviettoon.Ainakin meidän perheessämme nyyhkyleffojakin kulutetaan enemmän jouluna....

Parhaita joulumainoksia maailmalta: Onko pituudella väliä?

5, 30 vai 60 sekuntia?  

Viime vuosina lyhyt muoto on jyllännyt videomainonnassa. Kansainvälisesti mainosfilmi on kuitenkin yhä arvossaan. 

2019_wtvd_globe

Hyvää kansainvälistä TV-päivää!

Euroopan yleisradiounioni EBU, Euroopan kaupallisten tv-yhtiöiden yhteenliittymä ACT ja radio- ja televisioyhtiöiden myyntiorganisaatioita edustava järjestö egta juhlistavat YK:n tunnustamana...

voittogaala2019-2970

Haastattelussa Vuoden Mainostaja: Fazer

Fazer sai tänä vuonna Voitto-gaalan myöntämän Vuoden mainostaja -tunnustuksen. Kyselimme Fazer Makeisten markkinointijohtaja Risto Kalstalta, miten TV-mainontaa oikein on hyödynnetty.

Global-tv-group

TV-ala nostaa rimaa monialustaiselle katsojamittaamiselle

Egta ja the Global TV Group julkaisivat yhdessä TV-alan peruskirjan, joka luo kansainväliset standardit kansainväliselle mittaamiselle, datan läpinäkyvyydelle ja vastuullisuudelle.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!