Suodata sisältö aiheen mukaan
Screenforce poimi Super Bowl -mainosten kiinnostavimmat teemat ja parhaat herkkupalat.
25-vuotiaan Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui sekä huumoria että suuria tunteita. Mainostajista eniten töitä shortlistalle sai Lidl Suomi (4). Tuotantoyhtiöiden töitä eniten...
Tuoreet mittaustulokset kertovat, että televisiota katselee päivittäin 66 % suomalaisista ja viikossa 87 % väestöstä. Luvut ilmenevät Finnpanelin tuoreista TV-katselutilastoistavuonna 2019....
Screenforce Finlandin hallitus kokoontui nyt tammikuussa 2020 ensimmäistä kertaa hieman uudistetulla kokoonpanolla, ja uudet jäsenet vihittiin heti alusta uusiin suunnitelmiin. Sanoma Media Finlandin...
Pitkän uran median ja erityisesti television parissa tehnyt Ebba Erolin on aloittanut Screenforce Finlandin projektikoordinaattorina.
Televisiomainonta tuottaa pitkällä aikavälillä parhaan tuloksen. Tämä käy ilmi Britannian televisiomainontaa edustavan Thinkboxin tutkimuksesta, jossa tutkittiin 50 brändin 1,4 miljardin punnan...
Joulumusiikin sesonki on huipussaan. Samat klassikot soivat joka nurkassa,ja perheet kokoontuvat rauhalliseen joulunviettoon.Ainakin meidän perheessämme nyyhkyleffojakin kulutetaan enemmän jouluna....
Viime vuosina lyhyt muoto on jyllännyt videomainonnassa. Kansainvälisesti mainosfilmi on kuitenkin yhä arvossaan.
Euroopan yleisradiounioni EBU, Euroopan kaupallisten tv-yhtiöiden yhteenliittymä ACT ja radio- ja televisioyhtiöiden myyntiorganisaatioita edustava järjestö egta juhlistavat YK:n tunnustamana...