Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Case: Vaasan ruispalat

Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.

Case: Viking Line - Monipuolinen ohjelmayhteistyö Big Brotherissa

Viking Line oli mukana Nelosella syksyllä 2019 esitetyssä Big Brotherissa monipuolisella yhteistyöllä, jonka tavoitteena oli tunnettuuden kasvattaminen ja nuoremman kohderyhmän tavoittaminen....

Case: Santa Maria

Tehokasta brändiviestintää kelluvilla ohjelmayhteistyötunnisteilla.

Voitto-mainoselokuvakilpailun palkinnot on jaettu – Saarioisten Klassikon tunnistaa oli illan tuplavoittaja

Saarioisten Klassikon tunnistaa voitti parhaan mainoselokuvan Grand Prix’n sekä Musiikki ja äänisuunnittelu -sarjan. Myös Oululaisen Tämän suomalaisempaa ei ole -sarja palkittiin kahdella...

Ihmisten lyhytjännitteisyys ajaa brändinrakennuksen kriisiin

Kirjoittaja: Orlando Wood, System1 GroupTeksti on lyhennelmä artikkelista, joka julkaistiin alunperin lähteessä Admap Magazine, 9/2019; WARC.com -sivustolla. 

TV-mainonnan superilmiö Super Bowl: katso 10 parasta mainosta

Screenforce poimi Super Bowl -mainosten kiinnostavimmat teemat ja parhaat herkkupalat. 

Voitto-mainoselokuvakilpailu täyttää 25 vuotta – juhlavuoden shortlista on julkistettu

25-vuotiaan Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui sekä huumoria että suuria tunteita. Mainostajista eniten töitä shortlistalle sai Lidl Suomi (4). Tuotantoyhtiöiden töitä eniten...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!