Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Katso webinaarin yhteenveto: Online Talk with Peter Field

Screenforce Finland toimii aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on Global TV Group, mihin Screenforce  kuuluu.

Screenforce käynnistää TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen

Mainostajat haluavat yhteismitallisia mittareita kampanjoidensa suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteuttaa nyt TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen ...

Poikkeusajan katseluraportti -huhtikuu

Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 11.5.2020). 

Viikoittainen poikkeusajan katseluraportti -viikko 16

Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 28.4.2020).
 Television päivätavoittavuus on kasvanut 7,4% edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan...

Televisio tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana

Televisio on uuden tutkimuksen mukaan luotettavin ja tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana.

TIEDOTE: TV:n katselussa iso kasvu

TV:n katselussa iso kasvu – erityisesti alle 55-vuotiaiden tavoittavuus nousi.

TV on nyt suomalaisille turvasatama

Suomalaiset hakevat koronakriisissä tietoa ja yhteisöllisyyden tunnetta televisiosta. Puoleensa vetää etenkin kotimainen sisältö, jota ei muualta saa.

Case: Sabora Pharma

Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!