Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

TV on nyt suomalaisille turvasatama

Suomalaiset hakevat koronakriisissä tietoa ja yhteisöllisyyden tunnetta televisiosta. Puoleensa vetää etenkin kotimainen sisältö, jota ei muualta saa.

Case: Sabora Pharma

Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.

Case: Vaasan ruispalat

Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.

Case: Viking Line - Monipuolinen ohjelmayhteistyö Big Brotherissa

Viking Line oli mukana Nelosella syksyllä 2019 esitetyssä Big Brotherissa monipuolisella yhteistyöllä, jonka tavoitteena oli tunnettuuden kasvattaminen ja nuoremman kohderyhmän tavoittaminen....

Case: Santa Maria

Tehokasta brändiviestintää kelluvilla ohjelmayhteistyötunnisteilla.

Voitto-mainoselokuvakilpailun palkinnot on jaettu – Saarioisten Klassikon tunnistaa oli illan tuplavoittaja

Saarioisten Klassikon tunnistaa voitti parhaan mainoselokuvan Grand Prix’n sekä Musiikki ja äänisuunnittelu -sarjan. Myös Oululaisen Tämän suomalaisempaa ei ole -sarja palkittiin kahdella...

Ihmisten lyhytjännitteisyys ajaa brändinrakennuksen kriisiin

Kirjoittaja: Orlando Wood, System1 GroupTeksti on lyhennelmä artikkelista, joka julkaistiin alunperin lähteessä Admap Magazine, 9/2019; WARC.com -sivustolla. 

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!