Tiedote: ViacomCBS Screenforce Finlandin jäseneksi
Suomen kaupallisten televisiokanavien kattojärjestö, Screenforce Finland sai uudeksi jäsenekseen ViacomCBS Networks International Nordicsin. Screenforce Finlandin hallitus hyväksyi Viacomin...
Global TV Groupin vuosittainen tutkimuspaketti on nyt julki
Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on The Global TV Group. The Global TV Group yhdistää kaupallisen television puolestapuhujia Euroopasta, Yhdysvalloista, Kanadasta, Australiasta ja...
Katso webinaarin yhteenveto: Online Talk with Peter Field
Screenforce Finland toimii aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on Global TV Group, mihin Screenforce kuuluu.
Screenforce käynnistää TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen
Mainostajat haluavat yhteismitallisia mittareita kampanjoidensa suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteuttaa nyt TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen ...
Poikkeusajan katseluraportti -huhtikuu
Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 11.5.2020).
Viikoittainen poikkeusajan katseluraportti -viikko 16
Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 28.4.2020).
Television päivätavoittavuus on kasvanut 7,4% edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan...
Televisio tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana
Televisio on uuden tutkimuksen mukaan luotettavin ja tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana.
TIEDOTE: TV:n katselussa iso kasvu
TV:n katselussa iso kasvu – erityisesti alle 55-vuotiaiden tavoittavuus nousi.