Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Viisi TV-mainonnan myyttiä murrettuna!

Televisio on medioista tutkituin. Silti siitä liikkuu monia sitkeitä myyttejä, jotka eivät pidä paikkaansa. Moni TV-alan ammattilainen onkin tuskastunut siihen, että joutuu jatkuvasti puolustamaan...

Kylmäpäisyys toi Vuoden mainostajalle myyntiennätyksen ja markkinan ykköspaikan

McDonald’s valittiin Vuoden mainostajaksi Voitto-gaalassa. Palkinnon jakoi Screenforcen hallitus. Kiitosta sai erityisesti se, miten McDonald’s hyödynsi poikkeusvuoden kasvun Total TV:n katselussa ja...

Mainoselokuvan luovuuden kehitys -Orlando Wood, System 1

Kansainvälisen puheenvuoron Voitto-gaalassa piti Orlando Wood, System1 Groupin innovaatiojohtaja, Iso-Britannian mainonnan ammattilaisten instituutin (IPA) kunniajäsen sekä Lemon-kirjan kirjoittaja....

Lidl ja Veikkaus kahmivat Voittoja – McDonald’s on Vuoden mainostaja

Pitkäjänteinen brändinrakennus näkyi Voitto-gaalassa, jossa palkittiin poikkeusvuoden TV-mainontaa. Brändi ja siihen panostaminen kannatteli montaa yritystä raskaana vuonna.

Vertailu: TV-mainonta Suomessa on erittäin kustannustehokasta

Suomessa televisio voi hyvin. Pohjoismainenvertailuosoittaa,että Suomen TV-markkinaon pysynytvahvana sekätavoittavuudella ettäkatseluminuuteillamitattuna. LisäksiTV-mainonnanhinta on...

Total TV -mainonnan mittaamisen kehitysprojekti käynnistyi

Screenforce Finland on valinnut lontoolaisen Pure Cross Median huippuasiantuntijat Total TV -mainonnan mittaamisen kehitysprojektin vetäjäksi. Projekti toteutetaan yhteistyössä alan sidosryhmien...

Kaupallinen Televisio Suomessa -julkaisu

Kaupallinen TV Suomessa pärjää kansainvälisessä vertailussa. Varmista tietosi Suomen luvuista, lataamalla uusin vuosijulkaisu.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!