Suodata sisältö aiheen mukaan
Televisio on medioista tutkituin. Silti siitä liikkuu monia sitkeitä myyttejä, jotka eivät pidä paikkaansa. Moni TV-alan ammattilainen onkin tuskastunut siihen, että joutuu jatkuvasti puolustamaan...
McDonald’s valittiin Vuoden mainostajaksi Voitto-gaalassa. Palkinnon jakoi Screenforcen hallitus. Kiitosta sai erityisesti se, miten McDonald’s hyödynsi poikkeusvuoden kasvun Total TV:n katselussa ja...
Kansainvälisen puheenvuoron Voitto-gaalassa piti Orlando Wood, System1 Groupin innovaatiojohtaja, Iso-Britannian mainonnan ammattilaisten instituutin (IPA) kunniajäsen sekä Lemon-kirjan kirjoittaja....
Pitkäjänteinen brändinrakennus näkyi Voitto-gaalassa, jossa palkittiin poikkeusvuoden TV-mainontaa. Brändi ja siihen panostaminen kannatteli montaa yritystä raskaana vuonna.
Suomessa televisio voi hyvin. Pohjoismainenvertailuosoittaa,että Suomen TV-markkinaon pysynytvahvana sekätavoittavuudella ettäkatseluminuuteillamitattuna. LisäksiTV-mainonnanhinta on...
Screenforce Finland on valinnut lontoolaisen Pure Cross Median huippuasiantuntijat Total TV -mainonnan mittaamisen kehitysprojektin vetäjäksi. Projekti toteutetaan yhteistyössä alan sidosryhmien...
Kaupallinen TV Suomessa pärjää kansainvälisessä vertailussa. Varmista tietosi Suomen luvuista, lataamalla uusin vuosijulkaisu.