Suodata sisältö aiheen mukaan
Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui laaja kattaus vuoden 2024 mainoselokuvien parhaimmistoa. Ehdokkaita kilpailuun ilmoitettiin 170, joista shortlistalle nousi tuomariston...
Finnpanelin vuotuinen TV-vuosi-tilaisuus tarjosi jälleen ajankohtaisia katsojalukuja ja avasi television asemaa muuttuvassa mediaympäristössä. Tänä vuonna puheenvuoroissa korostuivat erityisesti...
Tervetuloa vuoden 2025 ensimmäiseen uutiskirjeen pariin! Luvassa jälleen paketti videon ja mainonnan trendejä, oivalluksia ja mahdollisuuksia. Videon kulutustottumukset muuttuvat, tv:n voima kehittyy...
Tämä egta:n ja Global TV Groupin kokoama kiinnostava, ja ehkä hiukan yllättäväkin, tuore tutkimus avaa videoiden kulutusta 16 eri maassa. Se osoittaa, että tv on säilyttänyt vankan suosionsa,...
Syksyllä 2024 K-Citymarket ja Sanoma toteuttivat ennennäkemättömän tv-mainoskampanjan, jossa K-Citymarket otti syys-lokakuussa haltuunsa kokonaisia mainoskatkoja. Kampanja oli osa Sanoma TV:n...
"Kaupallinen tv on maailman pelastaja, koska se elää vain demokratiassa ja demokratia on ainut järjestelmä, joka voi pelastaa maapallon." Tällä tärkeällä ja ajankohtaisella viestillä Christina...
Tällä kertaa tarjolla on poikkeuksellisen tuhti lukupaketti televisiomarkkinoinnin ja mainonnan maailmasta, kun olemme koonneet uutiset maailmalta kahden kuukauden ajalta! Luvassa on jälleen annos...
Miksi 74 % brändeistä voisi kadota huomaamatta? Tämä pysäyttävä luku kuultiin Jonathan Waitelta, joka avasi Television Taika -tapahtumassa huomiomittauksen maailmaa. Hänen viestinsä oli kirkas:...
Haluatko oppia, miten tehdään vastuullista mainontaa ja miten voit itse vaikuttaa mainonnan pelikenttään? Varaa aika kalenteristasi ja osallistu egtan ajankohtaiseen ja kiinnostavaan webinaariin,...