Suodata sisältö aiheen mukaan
Miksi 74 % brändeistä voisi kadota huomaamatta? Tämä pysäyttävä luku kuultiin Jonathan Waitelta, joka avasi Television Taika -tapahtumassa huomiomittauksen maailmaa. Hänen viestinsä oli kirkas:...
Haluatko oppia, miten tehdään vastuullista mainontaa ja miten voit itse vaikuttaa mainonnan pelikenttään? Varaa aika kalenteristasi ja osallistu egtan ajankohtaiseen ja kiinnostavaan webinaariin,...
MediaGuru on markkinointialan ammattilaisille ja alasta kiinnostuneille suunnattu maksuton mediasuunnittelun verkkokoulutus. Se koostuu seitsemästä moduulista, joiden suorituksista saa...
Marraskuun 21. päivänä televisioyhtiöt ympäri maailmaa kokoontuvat juhlimaan Maailman tv-päivää. Tänä vuonna päivän tavoitteena on muistuttaa television tärkeästä roolista yhteiskunnassa ja tuoda...
Mainonnan vaikuttavuuden asiantuntija Peter Field ei pelkää sanoa näkemyksiään suoraan – tylsä mainonta ei ole vain tehotonta, vaan myös kallista. Television Taika -tapahtuman keynote-puhujana...
The Future of TV Advertising Global on tv-alan huippukonferenssi, joka yhdistää sekä tv-mainostajat että alan kansainväliset asiantuntijat.
Viime viikon torstaina pääsimme nauttimaan suomalaisen kaupallisen television suurimmasta tapahtumasta sekä Tennispalatsissa että virtuaalisesti. Virtuaalitapahtuman suoraan lähetykseen sekä paikan...
Tervetuloa Screenforcen uutiskirjeen pariin! Tutustu lokakuun poimintoihin ja löydä uusimmat toimialaan liittyvät oivallukset ja tuoreimmat tutkimukset, jotka kuvastavat monialustaisen median...
Tori.fi lanseerasi keväällä 2024 uuden ToriDiili-palvelun, jonka tavoitteena oli tarjota entistä turvallisempi tapa tehdä second hand -kauppoja. Lanseeraus toteutettiin laajalla mediakattauksella,...