Suodata sisältö aiheen mukaan
Aiemmin Screenforce Day -nimellä tunnettu tapahtuma on saanut uuden ilmeen ja nimen ja kaupallisen television suurin ja merkittävin tapahtuma kulkee jatkossa nimellä Television Taika. Päivän...
Luvassa jälleen Screenforcen kuukausittainen ajankohtaispaketti mainonnan ja markkinoinnin vauhdikkaasta maailmasta. Näin alkusyksystä otsikoita on syntynyt ainakin mainosalan ilmastovaikutusten...
Atria Jyväbroiler toteutti syksyllä 2023 sponsorointikampanjan Warner Bros. Discoveryn kaikilla kanavilla. Kampanjan tavoitteena oli lisätä brändin näkyvyyttä ja vahvistaa sen asemaa kuluttajien...
Disney+ liittyy kasvavaan joukkoon suoratoistopalveluja, jotka tarjoavat asiakkaille mainosrahoitteisia tilausvaihtoehtoja. Jo viime keväänä isoista kansainvälisistä toimijoista MAX lanseerasi oman...
Kaupallisen television suurin ja tärkein tapahtuma uudistuu! Aiempina vuosina valtaisaa suosiota saavuttanut Screenforce Day saa uuden nimen ja konseptin: Television Taika. Lokakuussa hybridinä...
Olisiko loppukesästä vielä rauhallista työrintamalla ja löytyisi aikaa lukea tutkimuksia ja artikkeleita toimiston hiljaisuudessa? Haluamme tarjota tv-mainontaan liittyviä lukueväitä helpottamaan...
Iso-Britannian kaupallisten tv-kanavien markkinointijärjestö Thinkbox on teetättänyt päivitetyn ja laajennetun mainonnan vaikuttavuutta käsittelevän tutkimuksen nimeltään: ”Profit Ability 2: The New...
Mainonta ei lomaile kesälläkään. Juhannusviikolla luovuutta juhlittiin perinteiseen tapaan Cannesissa Lions -festivaaleilla, jossa tarjolla himoittujen Leijona-palkintojen lisäksi paljon asiaa...
Screenforcen tuottama opas tv-mainonnan perustietoihin on päivitetty. Lataa tästä hyödyllinen opas, josta löydät perustietoa vaikuttavasta tv-mainonnasta sekä uusia ideoita ja inspiraatiota, miten...