Suodata sisältö aiheen mukaan
Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä lokakuun parhaat palat!Connected TV -katsojien määrä lähenee...
Fennia teki keväällä ohjelmayhteistyötä yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin sekä Radio Suomipopilla kuuluvan Aamulypsyn kanssa. Kokonaisuuteen kuului mm. promoja ja tunnisteita ohjelmien...
Verkkomaksupalveluja tarjoava Visma Pay toteutti keväällä ohjelmayhteistyökampanjan yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin kanssa. Visma Payn TV-tunnisteet näkyivät niin ohjelman...
MTV:n ja Dagmarin Suomessa toteuttama tutkimus kertoo, että televisiomainonta tuo enemmän lisämyyntiä kuin mikään muu kanava. Tutkimus selvitti, mikä on mainonnan yhteys yrityksen myyntiin ja...
Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä alkusyksyn parhaat palat!
IAB Finlandin Videomainonnan työryhmä on julkaissut Connected TV -oppaan. Opas kertoo CTV-markkinoiden vahvasta kasvusta ja antaa lisäksi vinkkejä CTV-mainonnan suunnitteluun. Tiivistimme siitä...
Mainosalan ammattilaisten muodostama The Attention Council (TAC) selvitti, millaisia yhteyksiä markkinoinnin huomioarvolla on markkinoinnin tuloksiin. "The Link Between Attention Metrics &Outcomes"...
Atria Wilhem on toiminut MM-jääkiekon kisalähetysten kumppanina jo useana keväänä. Viime vuodelle suunniteltu iso mainoskampanja sai takaiskun, kun MM-kisat peruttiin. Atria Wilhelm pelasti tilanteen...