Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Tutkimus: Huomioarvo erinomainen työkalu mainonnan tulosten mittaukseen

Mainosalan ammattilaisten muodostama The Attention Council (TAC) selvitti, millaisia yhteyksiä markkinoinnin huomioarvolla on markkinoinnin tuloksiin. "The Link Between Attention Metrics &Outcomes"...

Case: Unelmien MM-kisat nosti Atria Wilhelmin myynnin hurjaan nousuun

Atria Wilhem on toiminut MM-jääkiekon kisalähetysten kumppanina jo useana keväänä. Viime vuodelle suunniteltu iso mainoskampanja sai takaiskun, kun MM-kisat peruttiin. Atria Wilhelm pelasti tilanteen...

Case: Pohjola Vakuutuksen massamediakampanja ylitti kaikki tavoitteet

OP Ryhmä toteutti Pohjola Vakuutuksen brändilanseerauksen yhteydessä mediakapmanjan, jonka tavoitteena oli viestiä nimenmuutoksesta ja päästä asiakkaiden ostoharkintaan. Kampanjalla pyrittiin...

5 syytä, miksi TV-mainonta kannattaa

Televisiomainonta tarjoaa tutkitusti tehokkaan keinon uusista tuotteista ja kampanjoista kertomiseen sekä tunnettuuden kasvattamiseen, mutta miksi?

Case: Aitoasuntojen TV-kampanja auttoi tavoittamaan kesämökkiläiset

Mökkikaupan asiantuntija Aitoasunnot Oy halusi tavoittaa kesäasukkaat Etelä-Savossa ja Etelä-Karjalassa. Koska kaikki kesäasukkaat eivät lue paikallislehtiä tai kuuntele paikallisia radioasemia,...

Miksi TV on yhä mainonnan ykkönen?

Katselutottumukset elävät ajassa, mutta TV-sisällöt ja -mainonta pitävät yhä pintansa. Televisio elää ja voi hyvin, toteaa markkinatutkimusyhtiö GWI:n Jason Mander.

Näin suunnittelet tehokkaan TV-mainoskampanjan

TV-mainontaan liittyy tunnuslukuja ja käsitteitä, jotka voivat tuntua alkuun vaikeilta. Mutta ei hätää! Kaikessa on logiikka, ja Screenforcella tukea ja työkaluja. Tässä blogissa käymme läpi muutamia...

Uusi globaali tietopankki julki: TV ohjaa liiketoiminnan tuloksia

Global TV Group tarjoaa mainostajille uusimmat TV-tehokkuustiedot ympäri maailmaa. Tietopankki osoittaa, että televisio toimii kaikilla markkinoilla asiakkaiden kaikkien tavoitteiden saavuttamiseksi.

Miljoonien televisioiden maa

Poikkeuksellisen pandemiavuodentiedetään kasvattaneen TV:n katseluvoimakkaastiFinnpanelin tilastojen mukaan TV:tä katsottiinvuonna 2020peräti2 tuntia ja 47 minuuttia päivässä

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!