Suodata sisältö aiheen mukaan
Global TV Group on päivittänyt Global TV Deck -raporttinsa, joka sisältää TV-tilastoja 15 maasta ympäri maailmaa. Ajankohtainen kooste osoittaa, että kuluttajabrändien budjetit TV-mainontaan vuosina...
Kirjoitimme alkusyksystä The Attention Council (TAC) -järjestön tuoreesta huomioarvotutkimuksesta. "The Link Between Attention Metrics &Outcomes" - selvitystä varten käytiin läpi 50 case-tutkimusta...
Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä lokakuun parhaat palat!Connected TV -katsojien määrä lähenee...
Fennia teki keväällä ohjelmayhteistyötä yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin sekä Radio Suomipopilla kuuluvan Aamulypsyn kanssa. Kokonaisuuteen kuului mm. promoja ja tunnisteita ohjelmien...
Verkkomaksupalveluja tarjoava Visma Pay toteutti keväällä ohjelmayhteistyökampanjan yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin kanssa. Visma Payn TV-tunnisteet näkyivät niin ohjelman...
MTV:n ja Dagmarin Suomessa toteuttama tutkimus kertoo, että televisiomainonta tuo enemmän lisämyyntiä kuin mikään muu kanava. Tutkimus selvitti, mikä on mainonnan yhteys yrityksen myyntiin ja...
Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä alkusyksyn parhaat palat!
IAB Finlandin Videomainonnan työryhmä on julkaissut Connected TV -oppaan. Opas kertoo CTV-markkinoiden vahvasta kasvusta ja antaa lisäksi vinkkejä CTV-mainonnan suunnitteluun. Tiivistimme siitä...