Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 12/2021

Otimme selvää tv-maailman ajankohtaisista kuulumisista ja kiinnostavimmista uutisista kansainvälisellä kentällä. Tässä joulukuun parhaat palat!

TV-toimijoiden vuoden 2022 näkymät: uusia sisältöjä ja mainonnan kasvua

Suomen suurimmat kaupalliset televisioyhtiöt lupailevat ensi vuodelle paitsi klassikoita, myös kokonaan uusia sisältölanseerauksia. Erityisen vahvalta vaikuttaa urheilutarjonta, sillä luvassa ovat...

Tallenne: TV:n vahvuudet nyt ja tulevaisuudessa

Global TV Group järjesti yhdessä EGTA:n kanssa marraskuussa virtuaalikeskustelun otsikolla “Tomorrow’s TV, Created Today”. Maailman televisiopäivän 25-vuotisjuhlapäivän kunniaksi pidetyssä...

Auta meitä kehittymään! Vastaa palautekyselyyn ja olet mukana arvonnassa

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. 

Auta meitä kehittymään...

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 11/2021

Otimme selvää tv-maailman ajankohtaisista kuulumisista ja kiinnostavimmista uutisista kansainvälisellä kentällä. Kurkkaa tästä marraskuun parhaat palat!

Case: Ohjelmayhteistyö The Voice of Finlandin kanssa toi Kotipizzalle joukon uusia faneja

Kotipizza on tehnyt pitkäkestoista yhteistyötä The Voice of Finlandin kanssa. Viime kaudella lanseerattu Kotijoukot-yhteisö toi ennätysjoukon sitoutuneita ohjelman faneja mukaan yhteisöön.

Hyvää Maailman TV-päivää!

Maailman TV-päivää vietetään tänä vuonna sunnuntaina 21.11.2021 teemalla TV tänä päivänä.

Verkkobrändit ja teknologiajätit luottavat televisioon

Global TV Group on päivittänyt Global TV Deck -raporttinsa, joka sisältää TV-tilastoja 15 maasta ympäri maailmaa. Ajankohtainen kooste osoittaa, että kuluttajabrändien budjetit TV-mainontaan vuosina...

Lisää tutkimustietoa mainonnan huomioarvosta – vaikuttaa jopa markkinaosuuksiin

Kirjoitimme alkusyksystä The Attention Council (TAC) -järjestön tuoreesta huomioarvotutkimuksesta. "The Link Between Attention Metrics &Outcomes" - selvitystä varten käytiin läpi 50 case-tutkimusta...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!