Suodata sisältö aiheen mukaan
Kantar Insights tutki tuhansia mainoksia ja niiden tuloksia mainonnan tehokkuuden mittareilla. Tutkimuksen esitteli Kantar Insightsin Suomen Managing Director Päivi Kauppinen Voitto-gaalassa 5.4.2022.
Kesko palkittiin tämän vuoden Voitto-gaalassa Vuoden Mainostajana. Palkinnosta päätti Screenforcen hallitus, joka perusteli päätöstään sillä, että Kesko hallitsee brändinsä sävyn esimerkillisesti....
Uusi Spotgate-järjestelmä lanseerataan 9.5.2022 kaikille Spotgate-käyttäjille.
Keräsimme jälleen TV-alan kiinnostavimmat ajankohtaiset tutkimukset ja artikkelit. Tässä tuoreimmat nostomme!
Edellisen vuoden parhaat mainoselokuvat palkittiin 27. kertaa järjestetyssä Voitto-gaalassa Helsingin Tennispalatsissa. Kilpailuun ilmoitettiin yhteensä 180 työtä, joista shortlistalle pääsi yhteensä...
On jälleen aika ottaa katsaus TV-alan ajankohtaisiin tutkimuksiin ja tapahtumiin. Tässä tuoreimmat nostomme.
Televisio tavoittaa suomalaisista jopa 85 prosenttia viikossa ja poikkeusolot ovat vain lisänneet ruutuaikaa. TV:tä katsottiin viime vuonna 2 tuntia ja 43 minuuttia päivässä. Kun mukaan lasketaan...
Spotgate Delivery -järjestelmässä otetaan käyttöön uusia ominaisuuksia toukokuun 2022 alussa. Tavoitteena on luoda entistä intuitiivisempi käyttökokemus sekä tehostaa viestintää ja...