Suodata sisältö aiheen mukaan
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa.
Auta meitä kehittymään...
Vuoden lähestyessä loppuaan on päivänvalon nähnyt paitsi moni uusi tutkimus, myös useampi tulevaa ennustava raportti. Mistä tv-alalla puhutaan juuri nyt? Tässä kansainvälisen uutiskentän kiinnostavin...
Euroopan yleisradiounioni EBU, Euroopan kaupallisten tv-yhtiöiden yhteenliittymä ACT ja radio- ja televisioyhtiöiden myyntiorganisaatioita edustava järjestö egta juhlistavat YK:n tunnustamana...
Nykyisessä taloudellisessa turbulenssissa markkinoijat joutuvat todennäköisesti kohtaamaan paineita vähentää mainoskustannuksia. Kuitenkin tutkimukset osoittavat, että mainoskulujen leikkaaminen...
Huomioarvosta on keskusteltu maailmalla ja markkinoinnin mediassa jo kauan. Nyt voidaan jo puhua huomioarvotaloudesta.
Vuoden harmain kuukausi häämöttää, mutta päiviä piristämään löytyy onneksi paljon mielenkiintoista luettavaa sekä tapahtumia, joita odottaa. Tästä paketista löydät ajankohtaista tietoa tv-maailman...
K-ryhmä halusi kasvattaa Bocuse d’Orin, maailman vaativimman kokkikilpailun tunnettuutta. Keinoksi valikoitui oma tv-ohjelma yhteistyössä Sanoman ja Rabbit Filmsin kanssa.
Mainostensiirtopalvelu Spotgateen on lisätty premium-tilausvaihtoehto, joka tuo uusia ominaisuuksia kirjasto-osioon. Premium-kirjasto avautuu tilaajien käyttöön pienellä kuukausittaisella...
Joka kymmenenteen suomalaiskotiin on kuluneen vuoden aikana hankittu uusi telkkari. Tämä ei sinänsä ole uutta, telkkarit ovat jo pitkään olleet elektroniikkahankintojen suosikki ja kasvavalla osalla...