Suodata sisältö aiheen mukaan
Vuoden 2023 alussa kansainvälisellä mediakentällä on uutisoitu muun muassa CTV-mainonnan kasvusta, yleisömittauksen muuttuvista tarpeista sekä suoratoistopalveluiden näkymistä uudessa...
Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Tämän vuoksi myös mainonnan mittauksen tulee kehittyä. Uusi Total TV -mainonnan* mittaus antaa mainonnan ostajille...
Suomen suurimpien kaupallisten televisioyhtiöiden mukaan tuleva vuosi tulee olemaan tv-mainonnan kannalta erittäin mielenkiintoinen. Television rooli on edelleen vakaa ja markkinointibudjeteista...
Kyselimme vuoden lopussa seuraajiltamme palautetta, jotta voimme kehittää palveluitamme vastaamaan toiveisiin yhä paremmin. Kyselyyn vastasi yhteensä 74 vastaajaa, mikä oli enemmän kuin viime vuonna...
Dressmann-miehet ovat tulleet suomalaisille tutuiksi tv-mainonnan kautta jo vuosituhannen vaihteesta lähtien. Vuonna 2022 oman toimialansa markkinajohtajana tunnettu vaateketju halusi tuoda brändinsä...
Ääni- ja e-kirjoja digitaalisesti tarjoava BookBeat rantautui Suomeen vuonna 2016, jolloin äänikirjapalvelut olivat vielä uusinta uutta. Samalla, kun luotiin kysyntää uudenlaiselle palvelulle,...
Osa meistä virittäytyy joulun tunnelmaan Wham!-hitin Last Christmas tahdissa, toiset taas karttavat tätä korvamatoa kaikin mahdollisin tavoin. Joillekin tunnelman luo puolestaan glögin ja piparin...