Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Case: Rahalaitoksen tuloksellinen ohjelmayhteistyö Komppania Ketonen & Gustafsbergin kanssa

Rahalaitos.fi teki keväällä 2022 menestyksekästä ohjelmayhteistyötä TV5:n armeijamaailmaan sijoittuvan Komppania Ketonen & Gustafsberg kanssa. Yhteistyön puitteissa ohjelmayhteistyötunnisteet...

Tv-vuosi 2022: kotimaisten suoratoistopalveluiden katseluaika kasvoi 20 prosenttia

Finnpanelin tuoreet tv-tilastot kertovat, että suomalaiset viihtyivät vuonna 2022 television ääressä edelleen hyvin. Televisiota katsottiin keskimäärin 3 tuntia 37 minuuttia päivässä, josta valtaosa...

Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlista on julkistettu

Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui värikäs kattaus vuoden 2022 mainoselokuvien parhaimmistoa. Tuotantoyhtiöistä eniten shortlistalle päätyi töitä Directors Guildilta (7) ja...

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 1/2023

Vuoden 2023 alussa kansainvälisellä mediakentällä on uutisoitu muun muassa CTV-mainonnan kasvusta, yleisömittauksen muuttuvista tarpeista sekä suoratoistopalveluiden näkymistä uudessa...

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön

Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Tämän vuoksi myös mainonnan mittauksen tulee kehittyä. Uusi Total TV -mainonnan* mittaus antaa mainonnan ostajille...

Kurkistus tulevaan: Millaiset ovat vuoden 2023 näkymät tv-toimijoiden mukaan?

Suomen suurimpien kaupallisten televisioyhtiöiden mukaan tuleva vuosi tulee olemaan tv-mainonnan kannalta erittäin mielenkiintoinen. Television rooli on edelleen vakaa ja markkinointibudjeteista...

Kysely: Screenforcen uutiskirjeet palvelevat lukijoitaan hyvin

Kyselimme vuoden lopussa seuraajiltamme palautetta, jotta voimme kehittää palveluitamme vastaamaan toiveisiin yhä paremmin. Kyselyyn vastasi yhteensä 74 vastaajaa, mikä oli enemmän kuin viime vuonna...

Case: Sisältöyhteistyö siivitti Dressmannin kesämyynnin menestyslukemiin

Dressmann-miehet ovat tulleet suomalaisille tutuiksi tv-mainonnan kautta jo vuosituhannen vaihteesta lähtien. Vuonna 2022 oman toimialansa markkinajohtajana tunnettu vaateketju halusi tuoda brändinsä...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!