Suodata sisältö aiheen mukaan
Marraskuun 21. päivänä televisioyhtiöt ympäri maailmaa kokoontuvat juhlimaan Maailman tv-päivää. Tänä vuonna päivän tavoitteena on muistuttaa television tärkeästä roolista yhteiskunnassa ja tuoda...
Mainonnan vaikuttavuuden asiantuntija Peter Field ei pelkää sanoa näkemyksiään suoraan – tylsä mainonta ei ole vain tehotonta, vaan myös kallista. Television Taika -tapahtuman keynote-puhujana...
The Future of TV Advertising Global on tv-alan huippukonferenssi, joka yhdistää sekä tv-mainostajat että alan kansainväliset asiantuntijat.
Viime viikon torstaina pääsimme nauttimaan suomalaisen kaupallisen television suurimmasta tapahtumasta sekä Tennispalatsissa että virtuaalisesti. Virtuaalitapahtuman suoraan lähetykseen sekä paikan...
Tervetuloa Screenforcen uutiskirjeen pariin! Tutustu lokakuun poimintoihin ja löydä uusimmat toimialaan liittyvät oivallukset ja tuoreimmat tutkimukset, jotka kuvastavat monialustaisen median...
Tori.fi lanseerasi keväällä 2024 uuden ToriDiili-palvelun, jonka tavoitteena oli tarjota entistä turvallisempi tapa tehdä second hand -kauppoja. Lanseeraus toteutettiin laajalla mediakattauksella,...
Uusi SpotOn-mittaus tuottaa pian Suomessa tv- ja videomainonnan kampanjoille yhteismitalliset tunnusluvut. Yhteismitallistamisen ansiosta mainonnan raportointi tehostuu merkittävästi.
Mainostajat kotimaassa ja maailmalla ovat viime vuosina toivoneet eri alustojen ja mediaryhmien yhdistäviä yhteismitallisia tunnuslukuja mainoskampanjoiden raportointiin. Uusi kansainvälisestikin...
Vihdoin syksy on täällä ja iltojen pimentyessä alkaa tv:n katselu maistua monen mielestä entistäkin paremmalle! Televisiomainonnan tuoreimmat tutkimukset ja uutiset kurkistavat tällä kertaa...