Suodata sisältö aiheen mukaan
Global TV Groupin ja EGTA:n helmikuussa järjestämässä webinaarissa mediatutkija Martin Andree ja suomalainen kriisikonsultti Christina Forsgård käsittelivät globaalien teknologiayhtiöiden valtaa sekä...
Screenforce tarjoaa monipuolista informaatiota, koulutuksia sekä seminaareja. Screenforce Showroom -koulutukset päivittävät tv-mainonnan tietämystäsi ammattilaisten voimin ja kotimaisen markkinan...
Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui laaja kattaus vuoden 2024 mainoselokuvien parhaimmistoa. Ehdokkaita kilpailuun ilmoitettiin 170, joista shortlistalle nousi tuomariston...
Finnpanelin vuotuinen TV-vuosi-tilaisuus tarjosi jälleen ajankohtaisia katsojalukuja ja avasi television asemaa muuttuvassa mediaympäristössä. Tänä vuonna puheenvuoroissa korostuivat erityisesti...
Tervetuloa vuoden 2025 ensimmäiseen uutiskirjeen pariin! Luvassa jälleen paketti videon ja mainonnan trendejä, oivalluksia ja mahdollisuuksia. Videon kulutustottumukset muuttuvat, tv:n voima kehittyy...
Tämä egta:n ja Global TV Groupin kokoama kiinnostava, ja ehkä hiukan yllättäväkin, tuore tutkimus avaa videoiden kulutusta 16 eri maassa. Se osoittaa, että tv on säilyttänyt vankan suosionsa,...
Syksyllä 2024 K-Citymarket ja Sanoma toteuttivat ennennäkemättömän tv-mainoskampanjan, jossa K-Citymarket otti syys-lokakuussa haltuunsa kokonaisia mainoskatkoja. Kampanja oli osa Sanoma TV:n...
"Kaupallinen tv on maailman pelastaja, koska se elää vain demokratiassa ja demokratia on ainut järjestelmä, joka voi pelastaa maapallon." Tällä tärkeällä ja ajankohtaisella viestillä Christina...
Tällä kertaa tarjolla on poikkeuksellisen tuhti lukupaketti televisiomarkkinoinnin ja mainonnan maailmasta, kun olemme koonneet uutiset maailmalta kahden kuukauden ajalta! Luvassa on jälleen annos...