Suodata sisältö aiheen mukaan
SuperPark tavoitti lapsiperheet ja kasvatti verkkokauppaa Putous-ohjelmayhteistyöllä.
Kotipizza lähti ylittämään edellisen vuoden myyntikasvuaan Putous-ohjelmayhteistyöllä keväällä 2017.
Mobiilioperaattori-brändi Moi Mobiili lähti rakentamaan tunnettuuttaan MTV:n kanavilla ja ilmiöohjelmissa.
Maailman Televisiopäivän 21.11.2018 teemana ovat television laadukkaat premium-sisällöt. Suomessa tv-kanavat hankkivat sekä kotimaisten että ulkomaisten tuotantojen esitysoikeuksia yhteensä noin 190...
Kauden parhaat sekunnit –mainosfilmikilpailuun osallistuneesta kesäkauden 260 ehdokkaasta voittajaksi on valittu tunnelmaltaan apokalyptinen Pelastusarmeijan ”Yksin”-mainosfilmi. Tuomariston mukaan...
Alkuvuoden 2018 Kauden parhaat sekunnit –kilpailun voittajaksi valittiin 400 mainoksen joukosta Oikotien Prize Fighter, joka jatkaa Oikotien tuttua ”Kun aika on” –sarjaa. Tuomariston mukaan voittaja...