Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.
case-super-park-1

Case: SuperPark

SuperPark tavoitti lapsiperheet ja kasvatti verkkokauppaa Putous-ohjelmayhteistyöllä.

case-kotipizza-1

Case: Kotipizza

Kotipizza lähti ylittämään edellisen vuoden myyntikasvuaan Putous-ohjelmayhteistyöllä keväällä 2017.

case-moi-mobiili-1

Case: Moi Mobiili

Mobiilioperaattori-brändi Moi Mobiili lähti rakentamaan tunnettuuttaan MTV:n kanavilla ja ilmiöohjelmissa.

screenforce-general-image-3-1920px

Suomalainen tv-media panostaa laadukkaisiin sisältöihin

Maailman Televisiopäivän 21.11.2018 teemana ovat television laadukkaat premium-sisällöt. Suomessa tv-kanavat hankkivat sekä kotimaisten että ulkomaisten tuotantojen esitysoikeuksia yhteensä noin 190...

parhaat-sekunnit-800px

Kauden parhaat sekunnit 2/2018 -voittaja: Pelastusarmeijan Yksin

Kauden parhaat sekunnit –mainosfilmikilpailuun osallistuneesta kesäkauden 260 ehdokkaasta voittajaksi on valittu tunnelmaltaan apokalyptinen Pelastusarmeijan ”Yksin”-mainosfilmi. Tuomariston mukaan...

Kauden parhaat sekunnit 1/2018 -voittaja: Oikotien Prize Fighter

Alkuvuoden 2018 Kauden parhaat sekunnit –kilpailun voittajaksi valittiin 400 mainoksen joukosta Oikotien Prize Fighter, joka jatkaa Oikotien tuttua ”Kun aika on” –sarjaa. Tuomariston mukaan voittaja...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!