Suodata sisältö aiheen mukaan
Screenforcen Showroom -koulutus 4.9.2019 keskittyi TV-mainonnan uusiin tuuliin ja tuoreisiin keisseihin. Väkeä oli tuvan täydeltä ja jonotuslistakin oli pitkä. Tässä pieni kooste koulutuksen annista.
Kuinka monta euroa liikevaihtoa saa eri medioihin sijoitetulla eurolla? Mikä panostus tuo myyntiä lyhyellä ja mikä pitkällä aikavälillä?
Thinkbox on ollut mainonnan tehokkuuden mestari jo pitkään – se on teettänyt useita palkittuja tutkimuksia, jotka ovat tarjonneet mainostajille todisteita investointien tarpeellisuudesta.
Finnpanel julkaisee nyt katselutietoa myös mtv-palvelun, Ruudun sekä Yle Areenan katsotuimmista ohjelmista. Listat päivittyvät joka päivä ja niissä tarkastellaan älytelkkarin, tietokoneen, tabletin...
AJANKOHTAISTA TV-MAINONNASTA AMMATTILAISILLE: Screenforce Showroom laajenee nyt TV-mainonnan perusteista palvelemaan myös laajemmin. Seminaari keskittyy ammattilaisten tarpeisiin parantaa osaamistaan...
Tänä vuonna Screenforce Dayn puheenvuoroissa toistui yksi iso huoli: markkinoinnin tehokkuus laskee.