Omien tutkimusten ja selvitysten lisäksi Screenforce tuo kansainvälisen verkostonsa kautta parhaat palat televisioon liittyen myös maailmalta Suomen markkinan käyttöön. Tulemme järjestämään seminaareja, koulutusta ja muita tapahtumia tarpeen mukaan, jotta voimme jakaa osaamista ja kokemuksia mahdollisimman laajasti.

Screenforcen taustalla ovat kaikki neljä Suomen kaupallista televisiotaloa: Nelonen Media, MTV, Discovery Networks Finland ja Fox Networks Group. Yhteistä kaikille on se, että television käyttöä mainosmediana halutaan edistää ja samalla vaikuttaa koko alan kehitykseen Suomessa. Vastaavia organisaatioita on ympäri maailmaa, ja sieltä on saatu hyviä kokemuksia toiminnasta. Lisätietoa löydät esimerkiksi egtan sivuilta.

Televisio on vieläkin vaikuttavuudeltaan ja tavoittavuudeltaan ylivoimainen media. Siksi perustimme Screenforce Finlandin – jotta television vaikuttavuus ja voima ei kaiken hälyn keskellä pääse unohtumaan.