Tervetuloa perehtymään televisiomainonnan perusteisiin!

Mitä televisiomainonnassa tapahtuu? Miten televisiota kulutetaan? Mitä television tunnusluvut tarkoittavat? Entä miten katsojamääriä mitataan ja miten ne vaikuttavat television mediaostamiseen?

Älä enää ihmettele, vaan suuntaa 12.9. klo 8.30-11 Screenforcelle.

Screenforce Finland järjestää yhdessä kaupallisten televisiotoimijoiden ja Finnpanelin kanssa aamupäiväkoulutuksen, jossa näitä ja paljon muuta tv-mediaan liittyvää asiaa käydään läpi. Saat hyvän opastuksen kattavasti televisioon mediana, niin suunnittelun kuin katsojankin näkökulmasta.

Koulutuksen agenda on seuraava:

8.30-8.50        Aamukahvit ja check in

8.50-9.00        Tervetuloa ja päivän avaus

9.00-9.15        TV:n ”iso kuva”

9.15-9.40        TV-markkina kuluttajille (rooli arjessa, mitä haetaan, miten käytetään)

9.50-10.15      TV-markkina mainosmediana (vahvuudet, vaikuttavuus, mahdollisuudet, ROI)

10.15-10.40    TV-median käsitteet, tunnusluvut ja niiden merkitys

10.40-10.55    Television mittaritutkimus ja mitä sillä tehdään

11.00                Tilaisuus päättyy
Ohjelma on suunnattu erityisesti uusille television kanssa töitä tekeville, mutta antaa hyvän kertauksen myös jo kokeneemmille mediaketuille.

Tervetuloa!

Ilmoittaudu mukaan 7.9. mennessä: sanna.wester (at) screenforce.fi

Osoite: Screenforce Finland, Mannerheimintie 15 b B 2. krs (Sugarbay). Siinä Oopperatalon kupeessa.

 

Koulutusmateriaali

Lataa tästä itsellesi muistin virkistykseksi koulutuksessa esitetty materiaali : Screenforce televisiomedian perusteet 120917 (.pdf, 10 Mt).

Tapahtumat