Sitä katsotaan enemmän kuin uskotkaan. Nimittäin televisiota.

Tänä vuonna Screenforce Day nostaa puheenaiheiksi television tulevaisuuden sekä muuttuneet katselutavat. Kumpi on arvokkaampaa; brändin rakennus vai myynnin edistäminen? Miten muutos tulisi huomioida tarinankerronnassa? Miksi televisio voi hyvin niin nyt kuin jatkossakin? Miten television ilmiöt näkyvät Twitterissä?

Näihin ja moniin muihin television tulevaisuutta koskeviin kysymyksiin ovat vastaamassa kansainväliset huippupuhujat.

 

Screenforce Day 2017

Tiistaina 30.5. klo 9.00-11.30
Aamiainen klo 8.30
Valkoinen sali
Aleksanterinkatu 16-18, Helsinki

 

Ohjelma

8.30 Aamiainen
9.00 Storytelling in a world of skip ad buttons – Nick Christiansen, DDB Stockholm (SWE)
9.30 TV is not going anywhere, it’s going everywhere! An European overview of television’s good health – Katty Roberfroid, egta (BE)
10.00 Twitter <3 TV – Oliver Nybergh, Twitter (SWE)
10.30 Effectiveness in a Changing Media Landscape – Peter Field (UK)
11.30 Tilaisuus päättyy

 

 


Puhujat

Peter Field (UK)

https://www.linkedin.com/in/peter-field-20110120/

Effectiveness in a Changing Media Landscape

Peter Field tunnetaan intohimostaan mainonnan tehokkuuteen. Puheenvuorossaan Field käsittelee suurimpia markkinoinnin haasteita. Kumpi on arvokkaampaa; brändin rakennus vai myynnin edistäminen? Entä millainen on TV- ja online-mainonnan synergia? Lisäksi Field herättelee pohtimaan, onko tärkeämpää saada tulosta tänään vai kasvua huomenna.

Lataa Peter Fieldin presentaatio (.pdf 2,3 Mt) tästä >>

 

Oliver Nybergh, Twitter (SWE)

@onybergh
https://www.linkedin.com/in/oliver-nybergh-9084901/

Twitter <3 TV

Edessä televisio ja mobiililaitteessa auki Twitter. Televisio puhuttaa ja siitä käytyä Twitter-keskustelua seurataan tiiviisti katselun ohessa. Suuri osa Twitterin sisällöstä koskee televisiota tai siihen liittyviä aiheita. Miten tv-ilmiöt näkyvät ja elävät Twitterissä? Voiko tv-ilmiö syntyäkin ruudun sijaan Twitterissä? Oliver Nybergh on työskennellyt pitkään kansainvälisissä tehtävissä Yahoolla, ja työskentelee nyt Twitterin pohjoismaisessa organisaatiossa Tukholmassa.

Lataa Oliver Nyberghin presentaatio (.pdf Twitter 3 TV ) >>

 

Nick Christiansen, DDB Stockholm (SWE)

@nickxiansen
https://www.linkedin.com/in/nickchristiansen/

Storytelling in a world of skip ad buttons

Tarinan kerronnan mestari Nick Christiansen on copywriter ja osakas mainostoimisto DDB Stockholmissa. Jo vuosikymmenen ajan Christiansen on luonut tarinoita globaaleille brändeille, kuten Samsungille, McDonald’sille ja Facebookille. Puheenvuorossaan hän syventyy aikamme televisiomainosten tarinankerronnan vahvuuksiin maailmassa, jossa mainokset on helpompi ohittaa kuin koskaan aiemmin.

 

Katty Roberfroid, egta (BE)

@kattyroberfroid
https://www.linkedin.com/in/katty-roberfroid-2998a35/

TV is not going anywhere, it’s going everywhere! An European overview of television’s good health

Katty Roberfroid on kansainvälisen kaupallisten televisioiden yhteisorganisaation egtan strategiasta vastaava johtaja, joka seuraa aitiopaikalta television muuttuvaa katselua ja kulutustapoja. Puheenvuorossaan Roberfroid katsauksen television tulevaisuuteen. Miksi televisio voi hyvin ja tulee jatkossakin voimaan hyvin? Miten televisio tulisi huomioida strategiatasolla?

Lataa Katty Roberfroidin presentaatio (.pdf 9,6Mt) ›

Tapahtumat