Global TV Group tarjoaa mainostajille uusimmat TV-tehokkuustiedot ympäri maailmaa. Tietopankki osoittaa, että televisio toimii kaikilla markkinoilla asiakkaiden kaikkien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Global TV Group, on julkaissut ensimmäisen kolmesta ajankohtaisesta päivityksestään vuoden 2021 Global TV Deck -tietopankkiin. Global TV Group on televisioyhtiöiden, myyntitalojen ja etujärjestöjen epävirallinen ryhmittymä Euroopassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Australiassa ja Etelä-Amerikassa, jonka tavoitteena on lisätä tietoisuutta televisiomainonnasta.
Tietopankki kerää yhteenvetoja erimaalaisista tutkimustiivistelmistä ja kattaa kriittiset tutkimukset kuten The Halo Effect: TV As A Growth Engine (VAB / Effectv), Not all reach is equal (Screenforce DACH / Karen Nelson-Field), TV Drives Advertising Effectiveness that Lasts (Accenture / thinktv Canada), Profitability: The Business Case for Advertising (Thinkbox / Ebiquity / Gain Theory) – ja monta muuta.
Tietopankin tutkimukset todistavat muun muassa seuraavaa:
- kampanjan ensimmäisten kahden viikon aikana TV tuo keskimäärin 23 % medialähtöisestä myynnistä. (Demand Generation – Iso-Britannia)
- TV on keskeinen tekijä verkkohaulle, joka ohjaa vahvasti lyhyen aikavälin myyntikysyntää (Payback study – AU)
- kampanjoilla, joiden TV-mainonnan kattavuus on 70–90 %, on paras mahdollinen vaikutus myyntiin ja tavoittavuuteen. (How Does TV’s Reach Impact Sales? – ES
- uudemmat brändit (enintään kolme vuotta) näkevät TV:n vaikutuksen vahvimmin luodessaan markkinoilletarinaa ja identiteettiä (Halo Effect – USA)
Tämä upouusi tietopankki on välttämätön markkinoijille, jotka haluavat tehdä dataan perustuvia päätöksiä mainostamisesta. Tietopankki havainnollistaa, miten TV lisää myyntiä ja tarjoaa eniten voimaa markkinointiin.
Global TV Deck -päivityksen voi ladata ilmaiseksi Global TV Groupin sivustolta.
“Mainostajat valitsevat television tärkeimpään rooliin markkinointisuunnitelmissaan: ohjaamaan tulosta. Parhaan mahdollisen liiketoimintatuloksen saavuttamiseksi – aina asiakasliikenteen nopeasta aktivoimisesta sokean merkkiuskollisuuden turvaamiseen, kaikki kriittisimmät myynnin ja brändäyksen tavoitteet tulisi uskoa televisiolle”, sanoo Sean Cunningham, Global TV Groupin johtaja ja VAB:n toimitusjohtaja.