Screenforcen tuottama opas tv-mainonnan perustietoihin on päivitetty. Lataa tästä hyödyllinen opas, josta löydät perustietoa vaikuttavasta tv-mainonnasta sekä uusia ideoita ja inspiraatiota, miten televisiota kannattaa hyödyntää markkinoinnissa. Uusittu opas pitää sisällään kaiken oleellisen aina terminologiasta television matematiikkaan. Tavoitteenamme on tarjota tietoa tv:n mahdollisuuksista ja tavoittavuudesta etenkin sinulle, jolle television mainosmaailma on vielä tuntemattomampi.
Lisäksi olemme päivittäneet tv-alaan liittyvän sanaston yhdessä Sanoman, MTV:n ja Warner Bros. Discoveryn kanssa. Kaupallinen tv-ala muuttuu jatkuvasti ja uusia trendejä syntyy tiuhaan. Tämä näkyy luonnollisesti alan käyttämässä kielessä ja termistössä. Uudistettu sanasto auttaa ymmärtämään paremmin alan tutkimuksia sekä löytämään yhteisen kielen alan toimijoiden kesken. Tästä tv-alan sanastoon.
Muista hyödyntää myös muita sisältöjämme, kuten Kaupallinen televisio Suomessa, joka löytyy myös englanniksi käännnettynä. Lataa tästä raportti!