Screenforcen tuottama opas tv-mainonnan hyödyllisiin perustietoihin on nyt päivitetty! Tuoreesta oppaasta löydät perustietoa vaikuttavasta tv-mainonnasta, sekä ideoita ja inspiraatiota television hyödyntämiseen markkinoinnissa. Uusi opas kattaa kaikki terminologiasta television matematiikkaan. Tavoitteenamme on tarjota tietoa tv:n mahdollisuuksista, tavoittavuudesta etenkin sinulle, jolle television mainosmaailma on vielä tuntemattomampi.

Lataa opas

 

Lisäksi olemme päivittäneet tv-alaan liittyvän sanaston yhdessä Sanoman, MTV:n ja Warner Bros. Discoveryn kanssa. Kaupallinen tv-ala muuttuu jatkuvasti ja uusia trendejä syntyy tiuhaan. Tämä näkyy luonnollisesti alan käyttämässä kielessä ja termistössä. Uudistettu sanasto auttaa ymmärtämään alan tutkimuksia paremmin sekä auttaa alan toimijoita puhumaan samaa kieltä. Tästä tv-alan sanastoon.

Muista hyödyntää myös muita sisältöjämme, kuten Kaupallinen televisio Suomessa. Lataa tästä raportti!

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!