Screenforcen tuottama opas tv-mainonnan hyödyllisiin perustietoihin on nyt päivitetty! Tuoreesta oppaasta löydät perustietoa vaikuttavasta tv-mainonnasta, sekä ideoita ja inspiraatiota television hyödyntämiseen markkinoinnissa. Uusi opas kattaa kaikki terminologiasta television matematiikkaan. Tavoitteenamme on tarjota tietoa tv:n mahdollisuuksista, tavoittavuudesta etenkin sinulle, jolle television mainosmaailma on vielä tuntemattomampi.
Lisäksi olemme päivittäneet tv-alaan liittyvän sanaston yhdessä Sanoman, MTV:n ja Warner Bros. Discoveryn kanssa. Kaupallinen tv-ala muuttuu jatkuvasti ja uusia trendejä syntyy tiuhaan. Tämä näkyy luonnollisesti alan käyttämässä kielessä ja termistössä. Uudistettu sanasto auttaa ymmärtämään alan tutkimuksia paremmin sekä auttaa alan toimijoita puhumaan samaa kieltä. Tästä tv-alan sanastoon.
Muista hyödyntää myös muita sisältöjämme, kuten Kaupallinen televisio Suomessa. Lataa tästä raportti!