Tori.fi lanseerasi keväällä 2024 uuden ToriDiili-palvelun, jonka tavoitteena oli tarjota entistä turvallisempi tapa tehdä second hand -kauppoja. Lanseeraus toteutettiin laajalla mediakattauksella, jossa Total TV -kampanjan roolina oli tuoda uusi palvelu nopeasti koko kansan tietoisuuteen.
Total TV -kampanjan vahvuutena oli nopea tavoittavuus ja selkeä viesti. MTV:n Total TV:n avulla Tori.fi onnistui tavoittamaan suomalaiset tehokkaasti, ja palvelu otti nopeasti tuulta alleen. Kampanjan aikana tehtiin jopa 100 000 ToriDiili-kauppaa, ja käyttäjät tienasivat yhteensä yli 3 miljoonaa euroa.
Tori.fi:n ja Schibsted Suomen Marketing Leadin Tina Kohosen mukaan brändin vahvistaminen on elintärkeää, jotta asiakkaat valitsevat juuri sinun palvelusi. "Brändäävä markkinointi ei ehkä tuo tuloksia heti, mutta pitkäjänteinen työ kantaa hedelmää tulevaisuudessa", Kohonen toteaa. ToriDiiliä tukemaan rakennettiin vahva brändikampanja alkuvuodesta, joka loi perustan onnistuneelle lanseeraukselle.
Tv-mainonnan rooli vahvassa muistettavuudessa on kiistaton. Tori.fi:n ”Torissa tavara oikeasti liikkuu” -viesti on kiteytys palvelun käytännöllisyydestä ja erottautuu markkinoilla luontevasti. Kohosen mukaan viestin selkeys ja jatkuva brändin rakentaminen ovat avaimia menestykseen myös tulevaisuudessa.
Lue ja katso tästä linkistä lisää Tori.fi:n kampanjasta