Haluatko oppia, miten tehdään vastuullista mainontaa ja miten voit itse vaikuttaa mainonnan pelikenttään? Varaa aika kalenteristasi ja osallistu egtan ajankohtaiseen ja kiinnostavaan webinaariin, jossa asiantuntijapuhujat syventyvät siihen, millä tavoin seuraavat aiheet koskettavat juuri sinua ja liiketoimintaasi:

 

EGTA webinar

 

Aika: 5.2.2025, klo 16.00

Ilmoittaudu mukaan ja varmista paikkasi täältä!

Aiheena:

  • Tietopohjaiset näkemykset: Näkökulmia digitaalisten markkinoiden monopolisoitumiseen ja siihen, miksi digitaalinen maailma ei enää ole reilu ja avoin kaikille.

  • Datan tulkinta: Analyysi median talouteen kohdistuvista kielteisistä vaikutuksista ja brändien arvonluonnin heikentyneistä mahdollisuuksista.

  • Paikallinen media: Näkökulmia siihen, miten brändit rahoittavat luotettavaa mediaa, tukevat paikallisia talouksia ja edistävät näin demokratiaa.

  • Ratkaisuehdotukset: Strategioita digitaalisten markkinoiden avaamiseen, kilpailun lisäämiseen ja reilujen kasvumahdollisuuksien luomiseen brändeille.

  • Sääntelykysymykset: Opi, kuinka tv-ala ylireguloituu vastauksena teknologiasektorin alisääntelyyn.

  • Parhaat käytännöt: Inspiroidu tarinoista, joissa vaikuttavat tv-kampanjat ovat muuttaneet yhteiskuntaa parempaan suuntaan.

Puhujina:

Professori Martin Andree: Kölnin yliopiston mediatieteiden professori, on tutkinut yli 15 vuoden ajan big techin valta-asemaa, mukaan lukien ensimmäinen kokonaisvaltainen digitaalisen median keskittymisen mittaus.

Christina Forsgård: Christina Forsgård on teknologia-alaan keskittyneen Netprofilen perustaja ja kansainvälisesti arvostettu vaikuttaja viestintäalalla. Hän on erityisen tunnettu kyberkriisien konsulttina ja informaatiovaikuttamisen asiantuntijana sekä Suomessa että maailmalla. Forsgård neuvoo yritysjohtajia ja kansainvälisiä organisaatioita ja tekee tiivistä yhteistyötä median, yhteiskunnallisten vaikuttajien sekä startup-ekosysteemin kanssa. 

 

 

 

 

Global-tv-groupegta_logo_horiz_standard_RGB

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!