Pitkän uran median ja erityisesti television parissa tehnyt Ebba Erolin on aloittanut Screenforce Finlandin projektikoordinaattorina.
Erolinin tehtäviin kuuluvat 25 vuotta täyttävän Voitto-gaalan koordinointi sekä Screenforce Showroom -koulutustapahtumien suunnittelu yhdessä toiminnanjohtaja Anna Lujasen kanssa.
“Kiinnostukseni TV:n tarjoamia mahdollisuuksia kohtaan syntyi jo varhaisessa lapsuudessani, sillä isäni Sakari Erolin oli Mainosyhtymän aloitusaikoihin -60-luvulta lähtien ensimmäisiä ohjelmaostajia. Hänen ehdoton rakkautensa ja innostuksensa mainonnan vaikuttavuuteen näkyi jo silloin Valion mainoksissa. Ylpeänä tästä perinnöstä olen itse hakeutunut akateemisen tutkinnon lisäksi mainonnan maailmaan”, Erolin sanoo.
Screenforcen koulutukset ja oppaat ovat olleet erittäin suosittuja. Tavoitteena on tänä vuonna kasvattaa koulutusten määrää ja tutkia uusia tapoja, joilla ajantasaista TV-tietoa voisi levittää yhä laajemmalle.
“Ebballa on erittäin laaja työkokemus niin mediamyynnistä, tuotantoyhtiöstä, mainostoimistosta kuin sisällöntuotannosta, ja hän on ollut osallisena monessa suomalaisen TV-maailman merkkipaalussa. Olen erittäin iloinen saadessani näin laaja-alaisen ja näkemyksellisen TV-maailman tuntijan tiimiimme”, Screenforcen toiminnanjohtaja Anna Lujanen sanoo.
Ennen Screenforcea Erolin työskenteli Fox Networks Groupin Creative Sales Managerina.
”Kilpailu tilaajista, mainostajista ja katsojista, jatkuu kiivaana. Televisioyhtiöiden sisällöt ja hinnoittelu pitää katsojat ja markkinat hereillä. Screenforce Finlandin tehtävänä on pitää toimiala tietoisena muuttuvista trendeistä ja varmistaa, että mainostajat saavat asiantuntijoiden avulla uutta, ajantasaista tietoa”, sanoo Erolin.