TV -alan suurin seminaaritapahtuma (7.5.2019) keräsi paikalle yli 500 alan ammattilaista.
Voit ladata puhujien presentaatiot allaolevista linkeistä. Valokuvia tapahtumasta voi selata täällä.
Avaussanat
Anna Lujanen, Screenforce Finland
Anna summasi Suomen TV-markkinoista tilannetta ja tuoreimmat puheenaiheet.
The Age of Television: the needs that drive us
Rupen Shah, Head of Planning, Thinkbox
Miksi katsomme televisiota? Television aikakausi –tutkimus kertoo, mikä vaikuttaa valintoihimme katsoa lineaarista televisiota, ladattavaa videotoistoa tai suoratoistoa. Katsojan mielenlaadulla on iso merkitys mainostajalle.
Marketing Effectiveness in the Digital Age
Les Binet, Head of Effectiveness at adam&eveDDB
Vaikuttavuuden kummisedäksikin kutsuttu Les Binet esittelee puheessaan uutta tutkimusta, jossa tarkastellaan markkinoinnin vaikuttavuutta digiaikana. Valitsevatko kuluttajat brändejä eri tavalla kuin aiemmin? Les osoittaa, kuinka vaikuttavuussääntöjen tulee joustaa digitaalisessa maailmassa ja mitä tämä tarkoittaa strategioiden, talousarvioiden ja median kannalta.
Ask Me Anything -session with Les Binet and Lotta Backlund
How to sell the value of long-term marketing strategies, redefining the audience
Nick Pugh, Head of Effectiveness, Ebiquity
Markkinointi- ja mediatoimisto Ebiquityn jättitutkimuksen mukaan parempi kohdentaminen voisi tuoda vuosittain jopa 45 miljardin dollarin lisätuloksen. Tutkimuksessa analysoidut investoinnit edustivat kolmea neljäsosaa maailman mainosmarkkinoista.
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow
Wim Vermeulen, Managing Director Dentsu Consulting, Director Strategy & Innovation, Dentsu Aegis Network
Miksi maailman menestyksekkäimmät kampanjat ovat niin menestyksekkäitä? Käytämme neurotieteitä, kuluttajapsykologiaa ja tietoja maailman menestyksekkäimmistä kampanjoista ymmärtääksemme menestyksen salaisuuden. Esittelemme TapForward-viestintämallin ja näytämme, kuinka tuot brändisi algoritmien ja keskustelevan kaupankäynnin maailmaan.
CEO panel
Digitan infoa hybridi-mainonnasta:
Oheisesta linkistä löydät arvonnan tulokset ja muuta infoa hybridi-mainonnasta!