Miten brändit voivat parantaa mainettaan, lisätä tarjoamansa uskottavuutta ja kiihdyttää kasvuaan?
Global TV Group järjesti Zoom-webinaarin, jonka vieraaksi saapui markkinoinnin tutkimusyritys Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham.
Yhteenveto: Online Talk with Sean Cunningham on the Halo Effect of TV.
Video Advertising Bureau on tehnyt perusteellisen tutkimuksen siitä, miten TV-mainonta kasvattaa myös muun mainonnan tuloksia. Nykypäivänä yritys voi aloittaa TV-mainonnan jo aikaisemmassa vaiheessa ja johtaa yrityksen kasvua TV:n avulla.
Nyt Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham jakaa tutkimuksen tuloksia Global TV Groupin webinaarissa.
TV-mainonnan vaikuttavuutta erilaisiin yrityksiin ja brändeihin on tutkittu analysoimalla satoja TV:ssä mainostaneita brändejä. Webinaarissa analysoidaan tutkimusta ja käsitellään monia esimerkkejä aiheesta.
Tutkimukset osoittavat, että:
1) TV-mainonta lisää suoraan aktiivisuutta verkkosivuilla. Erityisesti DTC-brändit todistivat datan avulla huomattavaa kasvua verkkokäynneissä TV-kampanjan alettua.
2) Etenkin nuorelle brändille voimakas TV-mainonta auttoi kasvattamaan tunnettuutta ja markkinaosuutta.
3) Brändit, jotka testasivat TV-mainonnan vaikuttavuutta, löysivät kaupallisia perusteita kasvattaa TV-mainonnan osuutta.
Webinaari pidettiin torstaina 25.3.2021. Voit katsoa tallenteen alta. Webinaarin järjestäjinä ovat Screenforce Finlandin lisäksi egta sekä The Global TV Group.
Lataa englanninkielinen esitys: