Screenforce Finland toimii aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on Global TV Group, mihin Screenforce kuuluu.
Markkinointigurun ja ROI-asiantuntijan Peter Fieldin kanssa järjestettiin webinaari tiistaina 26. toukokuuta. Järjestäjät olivat egta, The Global TV Group ja Screenforce Finland. Global TV Group kutsui verkostojaan mukaan webinaariin, kuulemaan suoraan itse Peter Fieldiltä vinkkejä miten brändi voi toimia tässä ajassa. Verkkoseminaarin aihe oli mainonta taantuman aikana. Konkreettisena kysymyksenä: mitä voimme oppia mainonnasta aiemmista taantumista ja missä määrin näitä opetuksia voidaan käyttää koronakriisin aikana? Istuntoon osallistui monipuolinen ja kansainvälinen yleisö toimijoita ympäri maailmaa.
Online talk with Peter Field: insights on advertising in recession
Webinaari: 26.5.2020. Tapahtuma oli kokonaan englanniksi. Katso videotallenne!
Markkinoinnin kummisedäksi tituleerattu Peter Field on brittiläisen mainosalan etujärjestön IPA:n kanssa tutkinut lukuisia kampanjoita ja kirjoittanut artikkeleita ja julkaisuja. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin konsulttina.
Ohessa webinaarissa käsitelty presentaatio, tutkimuksia sekä yhteenveto:
- Tutkimus: Advertising in a Downturn
- Tutkimus: Advertising in recession – long, short or dark?
- Tellis & Tellis -tutkimus: kriittinen katsaus taantuman mainostutkimukseen
- Malik-Pims Londonin neljä tutkimusta benchmarkingista ja liikkeenjohdosta
- Peter Fieldin - presentaatio