Markkinoinnin professori ja kolumnisti Mark Ritsonin kanssa järjestettiin webinaari 22.9. Järjestäjät olivat egta ja The Global TV Group , johon Screenforce Finland kuuluu. Global TV Group kutsui verkostojaan mukaan webinaariin, kuulemaan Markin ajatuksia myynnin ja brändin kasvattamiseen, talouden hiipuessa.
Online talk with Mark Ritson: Reinventing efficient marketing through a recession
Mark Ritson on brändikonsultti ja entinen markkinointiprofessori, joka on opettanut johtavien kauppakorkeakoulujen MBA-ohjelmissa, mukaan lukien London Business School ja MIT. Hän on kirjoittanut markkinointia koskevaa kolumnia Marketing weekissä melkein 20 vuotta, voittaen kolme kertaa vuoden kolumnisti palkinnon (PPA Business). Hän opettaa nykyään Marketing Weekin mini-MBA-ohjelmaa aiheenaan markkinointi ja brändinhallinta.
Post COVID -19 maailmassa, markkinan muutokset ja trendit ovat kiihtyneet entisestään. Webinaarissa Mark pyrki vastata seuraaviin kysymyksiin: Miten markkinoijat voivat kasvattaa myyntiä sekä brändin tunnettuutta, tarjoten samalla asiakkaalle paremman kokemuksen? Voiko brändi toiminnoillaan jopa tukea yhteiskuntaa näinä aikoina? Miten Total TV-mainontaa voi hyödyntää tässä markkinatilanteessa?
Istuntoon osallistui monipuolinen ja kansainvälinen yleisö toimijoita ympäri maailmaa. Iloksemme saamme jakaa teille Mark Ritsonin puheenvuoron tallenteena sekä Markin presentaatio ja mainitsemat materiaalit:
Voit tutustua myös Global TV Groupin tekemään Global TV -materiaaliin, johon on koostettu useiden markkinoiden TV -dataa ja muistutuksia TV:n toimivuudesta mainosmediana.