Professori Karen Nelson-Field on monelle jo tuttu nimi. Australialainen Nelson-Field on mediainnovaatioiden professori Adelaiden yliopistossa. Hän toimii myös perustajana ja toimitusjohtajana Amplified Intelligence -keskuksessa, joka tutkii huomiotaloutta ja mainosten vaikuttavuutta digitaalisessa ympäristössä, suurten kansainvälisten mainostajien ja järjestöjen puolesta. Karenin työstä ovat kirjoittaneet muun muassa New York Times ja Bloomberg.

Karen jakoi meille marraskuun webinaarissa tuloksia uusimmasta tutkimuksestaanrjestäjinä olivat egta, The Global TV Group ja Screenforce Finland. Global TV Group kutsuverkostojaan mukaan, kuulemaan Karenin ajatuksia huomiotaloudesta. Tänä päivänä huomio, ei tieto, on rajoittava, mutta samalla potentiaalisesti tärkein tekijä mainonnan vaikuttavuudessa. 

Tutkimus on nimeltään Not all reach is equal (Kaikki huomio ei ole yhdenvertaista). Webinaarissa Karen esitteli tiivistelmän uusista löydöksistä videomainonnan kentällä. Tutkimuksessa on mukana useampia markkinoita: UK, USA, Australia sekä uusimpana Screenforce DACH (Saksa, Itävalta ja Sveitsi)Istuntoon osallistui monipuolinen ja kansainvälinen yleisö toimijoita ympäri maailmaa.  

Screenforce on kääntänyt tutkimuksen ydin löydökset,  mikäli kiinnostuit, lue lisää täältä.

 

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!