Kuinka luoda nokkelia, charmantteja ja elinvoimaisia mainoksia?
System1 Groupin Orlando Wood paljastaa uusimmassa tutkimuksessaan, kuinka yhteiskunnan huomio on jälleen kaventunut digitaaliaikana. Mainostajien, jotka haluavat luoda tehokasta, luovaa ja merkityksellistä mainontaa, on nyt jos koskaan kiinnitettävä yleisön laaja-alainen huomio.
Global TV Group järjestää The Playbook for Effective Advertising -webinaarin Orlando Woodin kanssa. Webinaarissa Orlando auttaa brändejä menestymään teknologisten disruptioiden haastamassa arjessa tarjoamalla neuvoja ja inspiraatiota monenlaisten esimerkkien turvin.
Orlando Wood, System1 Groupin innovaatiojohtaja, on Iso-Britannian mainonnan ammattilaisten instituutin (IPA) kunniajäsen sekä Lemon-kirjan kirjoittaja. Hän on johtanut IPA:n luovuuden ja tehokkuuden tutkimusta vuosina 2017–2022 ja voittanut useita palkintoja työstään. Erityisesti Orlando on paneutunut mainonnan ominaisuuksiin, jotka ylläpitävät huomiota ja herättävät emotionaalisen reaktion – ja jotka tekevät mainonnasta tehokasta.
Orlandon töillä on ollut merkittävä vaikutus markkinoinnin ja mainonnan alan tutkimukseen sekä ajattelu- ja toimintatapoihin. Hänet on huomioitu muun muassa ARF:n (Great Minds Distinction Award), AMA:n (4 under 40), Jay Chiatin (Gold Award for Research Innovation) ja monien muiden palkinnoilla. Orlando on tunnettu puhuja alan tilaisuuksissa ja hänen artikkeleitaan ovat julkaisseet esimerkiksi The Journal of Advertising Research, Admap ja Market Leader.
Torstaina 12. toukokuuta klo 16 järjestettävä webinaari on avoin kaikille mainonnan alalla työskenteleville.