Kyselimme vuoden lopussa seuraajiltamme palautetta, jotta voimme kehittää palveluitamme vastaamaan toiveisiin yhä paremmin. Kyselyyn vastasi yhteensä 74 vastaajaa, mikä oli enemmän kuin viime vuonna (56). Kiitämme lämpimästi kaikkia vastaajia.
Kyselyn vastaajat kokivat laajasti, että Screenforce tuottaa lisäarvoa joko heidän omalle yritykselleen tai TV-toimialalle Suomessa.
Screenforcen uutiskirjeet palvelevat lukijoitaan hyvin, moni kaipaa tapahtumia
Tulosten mukaan uutiskirje on seuraajiemme ehdoton suosikki ja tarjoaa nopea päivityksen markkinan tilanteeseen. Myös oppaista ja koulutuksista pidetään kovasti ja niitä toivotaan lisää. Palautteen mukaan myös erilaisia tapahtumia on kaivattu. Lupaamme, että niitä on tänä vuonna tulossa!
Eri osa-alueista etenkin Total TV -mainonnan mittaus kiinnostaa tällä hetkellä kovasti ja siitä onkin luvassa paljon lisätietoa kuluvan vuoden aikana.
Screenforce tekee uutiskirjettä kaupallisen tv-alan käyttöön. Tavoitteemme on tarjota suomalaisille tv-toimijoille kaupallisen television merkittävimmät uutiset ja kansainväliset tutkimukset Screenforcen kautta. Kotimaisen työn lisäksi Screenforce jatkaa tänä vuonna myös aktiivista kansainvälistä verkostotyötä.
Wolt-lahjakortit on arvottu kaikkien vastaajien kesken ja voittajille ilmoitetaan korteista henkilökohtaisesti. Kiitos, että autatte meitä parantamaan palveluitamme!
Liity mukaan postituslistallemme!