Jos et ehtinyt kuuntelemaan livenä Screenforce Showroom Pro -tapahtumaa, on tallenne nyt kokonaisuudessaan katsottavissa. Noin kaksi tuntia kestävä tapahtumatallenne tarjoaa kiinnostavia puheenvuoroja tv-mainonnan ajankohtaisimmista aiheista. Luvassa on asiaa laajasti brändien tuloksista ja strategiasta tv-markkinoilla sekä ajatuksia luovuudesta, sisällöstä sekä suoratoiston vaikutuksesta mainontaan.
Screenforce Showroom Pro -tapahtuman sisältö:
Televisiomarkkinan kehitys & trendit. Anna Lujanen, Screenforce Finland
Millaisia brändillisiä tuloksia tv-mainonnan kampanjat ovat tuottaneet Suomen markkinalla. Matilda Viteli, MTV
Sanoman sisältöstrategia. Ville Toivonen, Sanoma
Voitto-kilpailun vuoden tuotantoyhtiö: Tarinan merkitys mainonnassa. Juha-Matti Nieminen, Directors Guild
Big year for streaming. Christina Sulebakk, Warner Bros. Discovery
Brändin liikkuvan kuvan strategia. Christian Saukkola
Katso tallenne:
