Screenforce Finland järjestää säännölliseti laadukkaita koulutuksia, tietoiskuja ja seminaareja. Showroom-koulutussarjan ansiosta voit päivittää tietosi tv-mainonnasta kotimaisilta huippuammattilaisten tuoreimpien tietojen avulla.
Kaikki Screenforce Showroom -tilaisuudet ovat ilmaisia mainostajille, mediatoimistojen henkilöstölle sekä tv-alan työntekijöille. Puolen päivän mittaisissa koulutuksissa saat käyttöösi arvokkaita vinkkejä ja oleellista tietoa tv-mainonnan maailmasta.
Tarjolla on aina kaksi eritasoista koulutuskokonaisuutta:
Screenforce Showroom Basics: tutustuttaa sinut kaupallisen television keskeisiin periaatteisiin – opit kaiken sanastosta tv-matematiikkaan.
Screenforce Showroom Pro: sisällöt on suunnattu jo liikkuvan kuvan parissa työskenteleville. Tämä on kätevä tapa saada kokonaiskuva Total TV:n nykyhetken trendeistä.
Helmikuussa järjestetty Screenforce Showroom Basics -tallenne nyt katsottavissa
Etkö ehtinyt mukaan Screenforce Showroom Basics -koulutukseen? Ei hätää. Koulutuksen tallenne ja esitysmateriaalit ovat nyt saatavilla.
Screenforce Showroom Basics: Televisiomainonnan perusteet
Koulutuksessa kuultiin seuraavat asiantuntijapuheenvuorot:
- Anna Lujanen, Screenforce Finland: Total TV mainosvälineenä
- Tina Åström, Sanoma: Televisioyleisöjen tunteminen
- Renja Makkonen, Finnpanel: Total TV tutkimus ja tv-mittaritutkimuksen metodiikka
- Sami Kumpula, WB. Discovery: Television suunnittelun ja ostamisen käsitteistö
- Krista Alvarez-Valkeapää, MTV Oy: Hyvä suunnitelma takaa tulokset! Mainonnan suunnittelun parhaat käytännöt
Tästä pääset katsomaan tallenteen ja lataamaan esitysmateriaalit!
Muista myös tuleva koulutuksemme: 8.4. Screenforce Showroom Pro: Tv-mainonnan ajankohtaiset aiheet ammattilaisille klo 9.00–11.30
Agenda julkaistaan pian. Ilmoittaudu tästä!
