Tämä egta:n ja Global TV Groupin kokoama kiinnostava, ja ehkä hiukan yllättäväkin, tuore tutkimus avaa videoiden kulutusta 16 eri maassa. Se osoittaa, että tv on säilyttänyt vankan suosionsa, läsnäolonsa ja vaikutusvaltansa ympäri maailmaa.

Digitalisaation ansiosta tv:tä voi nykyään katsoa monin eri tavoin – lineaarisena lähetyksenä tai suoratoistona, suorana tai jälkikäteen. Mutta tämä digitaalinen murros ei ole heikentänyt tv:n kykyä vangita katsojien huomio.

Päinvastoin tv:n digitaalinen kehitys on vahvistanut sen asemaa entisestään, tehden siitä entistäkin houkuttelevamman niin katsojille kuin mainostajille. Uudet teknologiat mahdollistavat tv-yhtiöille jatkuvan luovan ja kaupallisen kehityksen, joka avaa uusia mahdollisuuksia.

Tästä voit ladata tutkimuksen ja tutustua syvemmin sen tuloksiin!


Anna Lujanen on Global TV Groupin uusi presidentti


Screenforcen Finlandin toiminnanjohtaja Anna Lujanen on valittu Global TV Groupin presidentiksi yksivuotiskaudeksi. Global TV Group on kansainvälinen kaupallisten tv-organisaatioiden yhteistyöverkosto, joka edistää ajankohtaista tietoisuutta tv-mainonnasta.

Uudessa asemassaan Lujanen haluaa korostaa television eettistä ja demokraattista roolia vastuullisena mediana. "Varsinkin viime aikoina esillä olleet kansainvälisten digijättien uudet linjaukset ovat nostaneet huolen sosiaalisen median välittämän sisällön uskottavuudesta ja todenperäisyydestä. Television vastuullinen rooli korostuu tulevaisuudessa entisestään", Lujanen toteaa.

Global TV Group järjestää 5. helmikuuta webinaarin, jossa esillä ajankohtaista asiaa muun muassa television vastuullisuudesta ja vaikutuksesta demokratiaan. Yhtenä webinaarin puhujana kuullaan suomalaista Christina Forsgårdia, joka on tunnettu kyberkriisien konsulttina ja informaatiovaikuttamisen asiantuntijana sekä Suomessa että maailmalla

Lue tästä lisää ja ilmoittaudu mukaan webinaariin


 

Global-tv-group

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!