Viking Line oli mukana Nelosella syksyllä 2019 esitetyssä Big Brotherissa monipuolisella yhteistyöllä, jonka tavoitteena oli tunnettuuden kasvattaminen ja nuoremman kohderyhmän tavoittaminen. Kampanja sisälsi ohjelmayhteistyötunnisteiden lisäksi Viking Linelle räätälöidyn viikkotehtävän ja kuluttaja-aktivoinnin.
Big Brother Suomi oli syksyn 2019 suuri menestyjä ja isoin tv-ilmiö. Ohjelma tavoitti Ruudussa ja TV:ssä 2,6 miljoonaa suomalaista. Ruudussa Big Brother -sisältöjä käynnistettiin huikeat 33,5 miljoonaa kertaa. Ohjelmayhteistyön katsottiin parantaneen Viking Linen brändimielikuvaa, joka koettiin yhteistyön ansiosta erityisesti entistä hauskemmaksi ja trendikkäämmäksi.
Katso tarkempi kampanjakuvaus ja tulokset: media.sanoma.fi
Screenforce
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.