Pitkän tauon jälkeen Vepsäläinen palasi tv-mainonnan pariin loistavin tuloksin.
Tavoite
Korottomasta ja kuluttomasta Nousukausi-rahoituksesta viestiminen mahdollisimman laajalle yleisölle.
Ratkaisu
Tehokkaat 20-sekunnin spottimainokset, joiden viestejä muokattiin kampanjan edetessä.
Tulokset
Q4/2017 oli Vepsäläisen historian paras.”Mainostuotannon pystyy tekemään nykyään myös kustannustehokkaasti, kun vaan sisältöidea on hyvä. Yksinkertainen viesti toimii, erotu kilpailijoista."
Walter Ihander, markkinointijohtaja, Vepsäläinen Oy
Lähde: MTV extreme marketing
Screenforce
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.