ABC:n Tankkaustarinat-sarja nähtiin Nelosella ja Ruudussa kesällä 2019. Ohjelman uusinnat pyörähtivät käyntiin Jimillä syksyllä.


Tankkaustarinat oli teko, jolla oli tarkoitus: ihmisten tarinat haluttiin tuoda hyväntahtoisella sävyllä kuulluiksi. Tavoitteena oli vahvistaa mielikuvaa elinvoimaisesta Suomesta. ABC-brändiä haluttiin vahvistaa lämminhenkisenä ja kaikille suomalaisille tärkeänä palveluinfrana.

Tankkaustarinat oli erityisen onnistunut siksi, että kyseessä ei ollut vain TV-ohjelma, vaan ohjelman ympärille rakennettiin asiakkaan tavoitteiden mukaisesti monimediallinen kampanjakokonaisuus. Natiiviartikkelit keräsivät runsaasti kiinnostuneita kävijöitä, ja sarja saavutti katsojatavoitteensa. 24−44 -vuotiaiden ja 25−54-vuotiaiden kohderyhmissä TRP-suorite oli ennustettua parempi.

Katso tarkempi kampanjakuvaus ja tulokset: media.sanoma.fi

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!