ABC:n Tankkaustarinat-sarja nähtiin Nelosella ja Ruudussa kesällä 2019. Ohjelman uusinnat pyörähtivät käyntiin Jimillä syksyllä.
Tankkaustarinat oli teko, jolla oli tarkoitus: ihmisten tarinat haluttiin tuoda hyväntahtoisella sävyllä kuulluiksi. Tavoitteena oli vahvistaa mielikuvaa elinvoimaisesta Suomesta. ABC-brändiä haluttiin vahvistaa lämminhenkisenä ja kaikille suomalaisille tärkeänä palveluinfrana.
Tankkaustarinat oli erityisen onnistunut siksi, että kyseessä ei ollut vain TV-ohjelma, vaan ohjelman ympärille rakennettiin asiakkaan tavoitteiden mukaisesti monimediallinen kampanjakokonaisuus. Natiiviartikkelit keräsivät runsaasti kiinnostuneita kävijöitä, ja sarja saavutti katsojatavoitteensa. 24−44 -vuotiaiden ja 25−54-vuotiaiden kohderyhmissä TRP-suorite oli ennustettua parempi.
Katso tarkempi kampanjakuvaus ja tulokset: media.sanoma.fi