SuperPark tavoitti lapsiperheet ja kasvatti verkkokauppaa Putous-ohjelmayhteistyöllä.
Tavoite
SuperParkin tunnettuuden vahvistaminen ja kiinnostuksen herättäminen erityisesti lapsiperheissä.
Ratkaisu
Kattava ohjelmayhteistyönäkyvyys Putouksessa keväällä 2018 sisältäen ohjelmayhteistyötunnisteet, insertin, Display-mainontaa, somen sekä näkyvyyden ohjelman yleisössä.
Tulokset
- Verkkosivuston liikenne kasvoi yli 30 %
- Verkkokaupan konversio kasvoi 170%
”Putous on vaikuttava tv-ilmiö, joka jalkautuu somen lisäksi yhtä lailla koulujen pihoilla kuin perheiden ruokapöydissäkin käytyihin keskusteluihin."
Eija Gerlander, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, SuperPark Oy
Lähde: MTV extreme marketing
Screenforce
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.