Dressmann-miehet ovat tulleet suomalaisille tutuiksi tv-mainonnan kautta jo vuosituhannen vaihteesta lähtien. Vuonna 2022 oman toimialansa markkinajohtajana tunnettu vaateketju halusi tuoda brändinsä lähemmäksi kuluttajaa hakien samalla kasvua juhlapukeutumisen liikevaihtoon.
MTV räätälöi Dressmannille ohjelmayhteistyöratkaisun jääkiekon MM 2022 -kisojen yhteyteen keskellä juhlapukeutumisen suurinta sesonkia. Yhteistyöhön sisältyi mm. taktinen overlay-mainos, spottimainos, jota esitettiin otteluiden katkoilla sekä studiokommentaattorien puvustus.
Yhteistyön tuloksena Dressmannin juhlapukeutumisen liikevaihto nousi edeltävään kesään verrattuna ennätykselliset 40 prosenttia. Lisäksi studioasiantuntijoiden päällä nähtyjä asuja kyseltiin myymälöissä ympäri maata.
Miten Dressmannin sisältöyhteistyö rakennettiin? Lue lisää MTV Spotista.