Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.

Tavoite

Footner-brändin uudelleenlanseeraus kuluttajille ja myyntikanavien (mm. apteekkien) sitouttaminen.

Ratkaisu

MTVUutiset.fissä koottiin testiryhmä, joka testasi kuorintasukkia kotonaan. Tuloksista koostettiin natiiviartikkeli MTVUutiset.fihin. Lisäksi asiakkaan taktista spottia esitettiin MTV3:lla ja AVAlla.

Tulokset

Testiryhmäläisten arviot tuotteesta olivat erinomaiset; 90 % vastaajista suosittelisi tuotetta. Kuorintasukan myynnille saatiin valtaisa kasvu ja myyntikanavissa tuote otettiin loistavasti vastaan.


Olen tyytyväinen yhteistyöhön ja sen sujuvuuteen MTV:n kanssa. Tämä kampanjakokonaisuus toi Sabora Pharmalle päämiestasolta vuoden 2018 parhaan monikanavaisen markkinointiteon palkinnon. Suosittelen ehdottomasti tällaista yhteistyötä, kun halutaan tavoitella 25-44-vuotiaiden naisten kohderyhmää.

Timo Jokinen, toimitusjohtaja, Sabora Pharma Oy

Lue lisää maikkarin caseista ja katso toteutukset täältä.

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!