Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.
Tavoite
Footner-brändin uudelleenlanseeraus kuluttajille ja myyntikanavien (mm. apteekkien) sitouttaminen.
Ratkaisu
MTVUutiset.fissä koottiin testiryhmä, joka testasi kuorintasukkia kotonaan. Tuloksista koostettiin natiiviartikkeli MTVUutiset.fihin. Lisäksi asiakkaan taktista spottia esitettiin MTV3:lla ja AVAlla.
Tulokset
Testiryhmäläisten arviot tuotteesta olivat erinomaiset; 90 % vastaajista suosittelisi tuotetta. Kuorintasukan myynnille saatiin valtaisa kasvu ja myyntikanavissa tuote otettiin loistavasti vastaan.
”Olen tyytyväinen yhteistyöhön ja sen sujuvuuteen MTV:n kanssa. Tämä kampanjakokonaisuus toi Sabora Pharmalle päämiestasolta vuoden 2018 parhaan monikanavaisen markkinointiteon palkinnon. Suosittelen ehdottomasti tällaista yhteistyötä, kun halutaan tavoitella 25-44-vuotiaiden naisten kohderyhmää.”
Timo Jokinen, toimitusjohtaja, Sabora Pharma Oy
Lue lisää maikkarin caseista ja katso toteutukset täältä.