Moi Mobiili on ollut TV5:n Leijonien jääkiekkolähetysten yhteistyökumppanina useamman kauden ajan ohjelmayhteistyötunnistein sekä L-bar erikoisratkaisulla. Kiekkofanit ovat huomioineet yhteistyön tehokkaasti.
Tulosten mukaan Moi Mobiili -ohjelmayhteistyön muisti 76 % jääkiekko-otteluita katsoneista eli yli kaksi miljoona suomalaista mikä on reilusti yli Warner Bros. Discoveryn tutkimuspankin keskiarvon.
Ohjelmayhteistyön muistaneet suosivat tai harkitsivat brändiä 30 % todennäköisemmin kuin väestö keskimäärin. Harkitsijoiden osuus ylipäätään oli korkea, suurempi kuin Moin markkinaosuus, mikä ennakoi kasvua brändille.
Lue tästä lisää, millaisia tuloksia ja miten Moin ja Warner Bros. Discoveryn tv-yhteistyö on saanut.
Screenforce
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.