K-ryhmä halusi kasvattaa Bocuse d’Orin, maailman vaativimman kokkikilpailun tunnettuutta. Keinoksi valikoitui oma tv-ohjelma yhteistyössä Sanoman ja Rabbit Filmsin kanssa.

Tv-ohjelmalla, monimediakampanjalla sekä yhteistyössä K-Ruoka-palvelun kanssa toteutettu projekti nosti Bocuse d’Orin tunnettuuden 20 prosentista 42 prosenttiin. Autettu huomioarvo oli kaikkiaan jopa 63 prosenttia.

Tulosten mukaan kampanja tuki erinomaisesti K-ryhmälle tärkeää ruokakulttuurin kehittämistä ja ravintolatasoisen ruuan, ravintoloiden sekä näiden alojen työpaikkojen kiinnostavuutta.

Lue lisää, miten onnistuminen oikein ansaittiin: https://media.sanoma.fi/kirjoituksia-markkinoinnista/2022-09-21-k-ryhman-teko-suomalaisen-ruokakulttuurin-puolesta-erottui 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!